کد خبر: ۱۸۷۸۴۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
حجازی:
مربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید تیمش از انگیزه زیادی برای دیدار با پرسپولیس برخوردار است و در صورت حفظ تمرکز، شکست این تیم در کرمان را دور از دسترس نمی‌داند.

آتیلا حجازی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار برابر پرسپولیس گفت: خدا را شکر روند بازیکنان ما رو به رشد بوده و در هفته‌های اخیر بسیار خوب ظاهر شده‌ایم. ما نمایش‌های بسیار خوبی برابر استقلال، صبا، داماش و ... داشته‌ایم و هفت هفته است که شکست نخورده‌ایم. از این تعداد، پنج بازی خارج از خانه بوده و در جام حذفی هم تاکنون موفق عمل کرده‌ایم. در مجموع شرایط مس بسیار خوب است و می‌خواهیم این تیم را به رده‌های بالاتر ببریم. ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و همه بازیکنان ما به این درک رسیده‌اند که هر بازی یک فینال است.

اوافزود: دیدار برابر پرسپولیس همیشه حساس است و انگیزه بازیکنان را این رویارویی‌ها بالاتر می‌برد. همه ما آماده هستیم و از پرسپولیس شناخت خوبی داریم. پرسپولیس در دفاع بسیار قوی است و آمار گل خورده پایین این تیم نشان می‌دهد که آنها از تیم خوبی برخوردارند. آنها با وجود آنکه در خط حمله گل‌های زیادی به ثمر نرسانده‌اند اما از مهاجمان فرصت طلب و بسیار خوبی مثل خلعتبری، حاتمی و سیدصالحی برخوردارند. ما اگر بتوانیم تمرکزمان را در این دیدار حفظ کنیم می‌توانیم این تیم را در کرمان شکست دهیم.

مربی مس کرمان در ادامه با ابراز امیدواری از حفظ این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: اگر به حفظ مس در لیگ برتر امیدوار نبودیم، به این تیم نمی‌آمدیم. ما تجربه آلومینیوم را داشتیم که به ناحق عنوان می‌شد که در سقوطش ما مقصر بودیم. اما کسی نمی‌گفت که ما تنها هشت هفته در آنجا بودیم و اگر در نیم فصل به هرمزگان می‌رفتیم این تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند. من با آقای مظلومی درباره پیشنهاد مس مشورت کردیم و از طرفی به شخصه علاقمند به مبارزه هستم و فضای این تیم کرمانی را مثل یک نبرد واقعی دیدم.

او تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر یک تیم قوی را بگیرید و آنرا دوم یا سوم کنید خیلی کار بزرگی انجام نشده و اگر بتوانید یک تیم ضعیف مثل مس را که در 9 هفته نخستش تنها 5 امتیاز گرفته را در دست بگیرید و مانع از سقوطش شوید، دست به کار بزرگی زده‌اید. ما اگر مس را در لیگ برتر نگاه داریم، کاری کرده‌ایم که کمتر از قهرمانی نیست. ما با تیم‌های دیگر تنها یک یا سه امتیاز در انتهای جدول فاصله داریم و رهایی از انتهای جدول چیز دور از دسترس نیست. ما از حضور در مس خوشحالیم و خوشبختانه میان عوامل این تیم تعامل خوبی برخوردار است.

حجازی در پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات تیمش اظهار کرد: ما خریدهای خوبی مثل تامینی، آبشک، رحمتی و شیث رضایی را انجام داده‌ایم. شیث مدتی از فوتبال به دور بود و شاید مدتی طول بکشد تا به آمادگی کامل برسد اما این بازیکن از لحاظ فنی بسیار قابل است و احتمال اینکه در بازی برابر پرسپولیس به میدان برود وجود دارد.

مربی مس کرمان در پایان با تمجید از هواداران این تیم گفت:از هواداران خونگرم کرمانی می‌خواهم برای دیدار برابر پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و با تشویق‌هایشان به بازیکنان کمک کنند تا سه امتیاز این دیدار را بدست آوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها