کد خبر: ۱۸۷۷۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ گفـت: تيم‌هاي غرب آسيا با يکديگر و تيم‌هاي شرق آسيا با همديگر قرار است هم‌گروه شوند.
مهدي تاج در مورد قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا که قرار است فردا برگزار شود، گفت: با تلاش‌هاي زيادي که ايران انجام داد توانستيم به اين مهم دست پيدا کنيم تا تيم‌هاي منطقه غرب با يکديگر و تيم‌هاي منطقه شرق با همديگر روبرو شوند. به اين ترتيب ما فقط ديدار با تيم‌هاي باشگاهي ژاپن و کره جنوبي را از دست مي‌دهيم اما بايد قبول کنيم ساير تيم‌هاي شرق آسيا مثل سنگاپور، مالزي و اندونزي تيم‌هاي قدرتمندي نيستند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در غرب آسيا باشگاه‌هاي عربستان، قطر، امارات از بازيکنان خوب خارجي استفاده مي‌کنند و با توجه به قدرت مالي که دارند بازيکنان بزرگي را جذب کرده‌اند. اين مسئله مي‌تواند به سود باشگاه‌هاي ما باشد تا حداقل 6 بازي در ليگ قهرمانان آسيا با اين تيم‌ها انجام دهند. اين شش مسابقه رفت و برگشت در مرحله گروهي است.

رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه هم‌گروهي در ليگ قهرمانان آسيا بين تيم‌هاي شرق و غرب از امسال اجرايي خواهد شد يا خير گفت: با تلاش‌هايي که انجام داديم توانستيم حداقل اين مسئله را انجام دهيم اما نمي‌دانم که فردا هم در مراسم قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا قرار است بحث هم‌گروهي تيم‌هاي غرب و شرق آسيا رعايت شود يا آنکه از سال آينده اين مسئله اجرايي مي‌شود. آنچه مهم است اينکه برنامه ليگ قهرمانان آسيا به ضرر تمامي تيم‌هاي ملي غرب آسياست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها