کد خبر: ۱۸۷۶۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
رئیس جمهور «مودب» و «با هوش» امریکا بیان نمود:
باراک اوباما در جلسه ای که موسسه بروکینگز –یکی از اتاق فکرهای برجسته امریکا- در واشنگتن تدارک دیده بود اظهار داشت شانس توافق نهایی با ایران کمتر از 50-50 است! وی در اظهارات خود با اشاره با فشار بخشی از مقامات دولت خویش افزود: ”برخی از مقامات دولت معتقدند تخفیفی که در تحریم ها به ایران داده شده بسیار بیشتر از امتیازاتی است که از ایران گرفته ایم و آنها سزاوار این تخفیف نیستند!“
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، باراک اوباما در جلسه ای که موسسه بروکینگز  یکی از اتاق فکرهای برجسته امریکا- در واشنگتن تدارک دیده بود اظهار داشت شانس توافق نهایی با ایران کمتر از 50-50 است!

وی در اظهارات خود با اشاره با فشار بخشی از مقامات دولت خویش افزود: ”برخی از مقامات دولت معتقدند تخفیفی که در تحریم ها به ایران داده شده بسیار بیشتر از امتیازاتی است که از ایران گرفته ایم و آنها سزاوار این تخفیف نیستند!"

وی که هدف پیکان سران رژیم صهیونیستی و حامیان آن در دولت و کنگره قرار گرفته، اگرچه از توافق ژنو دفاع می کند اما آن را پایان کار نمیداند. در روزهای گذشته بارها از زبان مقامات امریکایی شنیده شده که غرب نه تنها غنی سازی را حق ملت ایران نمی داند بلکه هدف نهایی آنها توقف و عقبگرد فعالیت های هسته ای ایران است.



این اظهارات دقیقا برخلاف بشارتی است که دکتر روحانی در نامه خود خطاب به رهبر معظم انقلاب مرقوم داشته بود: ”...خدای بزرگ را سپاس می‌گویم که در نخستین ماه‌های شروع کار دولت تدبیر و امید، فرزندان انقلابی شما توانستند در مذاکراتی دشوار و پیچیده، حقانیت ملت ایران در فعالیت‌های هسته‌ای را در صحنه بین‌المللی اثبات کنند و گام نخست را به گونه‌ای پیش برند که حقوق هسته‌ای و حق غنی‌سازی ملت ایران مورد اذعان قدرت‌های جهانی ـ که سال‌ها سعی بر انکار آن داشتند ـ قرار گیرد و راه برای گام‌های بلند بعدی در حراست از پیشرفت‌های فنی و اقتصادی کشور گشوده شود".

پیشتر نیز اهداف آتی غرب و برنامه ریزی آنان برای امتیازاتی که در آینده از ایران خواهند گرفت در رسانه های غربی منتشر شده بود که اولین آنها به رسمیت شناختن اسرائیل است. در ادامه همین سیاست، نتانیاهو اخیرا با انتقاد از امتیازات گرفته شده از ایران، آنها را ناکافی قلمداد کرده و با محکوم کردن ایران به نسل کشی، اولین امتیازی که اوباما می بایست در توافقات بعدی لحاظ کند را تغییر سیاست های کلان نظام اسلامی مخصوصا درخصوص رژیم صهیونیستی  دانست.

اوباما به منظور دلجویی از نتانیاهو و جلب نظر وی با انتقاد از حماس، اعلام کرد ملت اسرائیل نمی توانند استقلال غزه در کرانه باختری را بپذیرند. این موضوع غیرقابل قبول است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۰
۱
این کلیپ دیدن دارد

این همان ... که یک نسخه آن در سال های 82 تا 84 موجب عقب نشینی کامل از داشته ها و پیشرفت های هسته ای شد و اینبار نیز در پروژه کم کردن تحریم ها باعث شد تا دشمن حس کند پاشنه آشیل را به خوبی یافته باید فشار بیشتری در پس تحریم ها بگذارد تا مردم را روبروی نظام قرار دهد.اوباما دیروز در نشست سابان مدعی شد نقش کشورش در تغییر محاسبات مردم ایران باعث روی کار آمدن روحانی شده و در واقع روحانی ریاست جمهوری خود را مدیون اوست نه مردم ایران.این جمله تحقیر آمیز اما پس آن بیان شد که روحانی اوباما را مردی مودب و باهوش خطاب کرده بود.

[اما موضوع ویدئو که خاطره ای بکر و کمتر پرداخته از سوی رسانه های دخلی است به نقش روحانی در پذیرش قطعنامه میپردازد.]

ترکان در برنامه شناسنامه از نقش روحانی در پذیرش قطعنامه از سوی امام پرده برداشته است..قطعنامه ای که امام خمینی از آن با نام جام زهر تعبیر کرده است.اما این اولین بار است که در یک برنامه تلویزیونی به وضوح از نقش یکی از مسئولین رده بالا در پذیرش قطعنامه سخن به میان می آید.اما شباهت ایام پایان جنگ و تحمیل قطعنامه به امام از سوی مسئولین آن زمان بی شباهت به ایام کنونی نیست.آنجا رهبری مکرر در مکرر از پذیرش مذاکره اظهار عدم رضایت داشتند ولی مسئولین دولت یازدهم راه برون رفت از مشکلات را دریافت صدقه از دولت های غیر قابل اعتماد میدانستند.


http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/1079_
پاسخ
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۱
۰
http://gerayesh.com/1392/09/18/america-to-exploit-the-death-of-nelson-mandela-and-the-silence-iran.html
پاسخ
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۱
۵
بابا کمی صبور باشید!
واصبر صبرا جمیلا، انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا
چیه هر روز مینویسید که توافق بد بوده. اگر آمریکا و اسرائیل نباشند مطمئنا شما از نون خوردن میفتید. اونوقت باید ...
پاسخ
صوت المستضعفین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۰
۱
آقای ظریف به اندازه یک آمریکایی هم نمیفهمید؟!!
اظهارات چند کارشناس غربی پیرامون سناریو های جنگ ایران و آمریکا
کارشناس شماره یک:باور دارم که روسای پنتاگون اینو که ایران عراق نیست درک میکنند ایران لیبی نیست.ایران ایرانه.
کارشناس دو:نظر شخصی من اینه که کشور های زیادی در اطراف هستند که میشه خرابشون کرد یا دولت هاشون را ساقط کرد.
کارشناس سه:متاسفانه به نظر من...
http://mostazafin.tv/latest-video/video/959_
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۳
۱
میگن به بچه که رو بدی پررو میشه.صد رحمت به بچه!
پاسخ
سهیل بشردوست
UNITED KINGDOM
۱۸:۲۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۲
۱
انقدر قارقار کن تا جوونت در بیاد!
پاسخ
پدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۳
۲
حالا بايد گفت روحاني مچكريم
پاسخ
صیاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۳
۱
قابل توجه جبهه فتنه اصلاحات سازندگی وروحانی وظریف تحویل بگیرید -توجیه کنید -جشن بگیرید ودیپالماسی اب نباتی وپفکی را هورا بکشید -قولتون بدم از ما قباله های ازدواج زنها مون هم بخواند اکه اینا همینجور میدان دار باشند اینا همه اش توطئه مشترک خارجی وداخلی برای تغییر قدم به قدم نظامه والسلام مردم مواظب باشید بابصیرت
پاسخ
زینب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۰
۱
http://www.seratnews.ir/fa/news/148215/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%81%D9%87%DB%8C%D9%85-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D9%87-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
لطفا پوشش خبری بدهید
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲
۵
۱
... برسر کسانی که از توافق ژنو خر کیف شدند
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲
۴
۱
این انتر قابل این حرفها نبود اعتدال زیادی ووادادگی اورا گستاخ وهار کرده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها