کد خبر: ۱۸۷۶۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای 50 بازیکن ایرانی که از نگاه او، شانس و قابلیت حضور در جام جهانی 2014 برزیل را دارند، پرونده تشکیل می دهد.
به گزارش 598 به نقل از رادنیوز، در حالی که بسیاری از ستاره های پشت خط مانده تیم ملی تصور می کنند کارلوس کی روش نفرات حاضر در جام جهانی 2014 برزیل را پیشاپیش معرفی کرده و در شرایطی که به نظر می رسد حداقل 18 بازیکن ملی پوش از همین حالا حضورشان در جام جهانی قطعی است، امروز از یک منبع موثق شنیدیم کارلوس کی روش برای 50 بازیکن ایرانی که شانس حضور در جام جهانی 2014 برزیل را دارند، پرونده تشکیل داده است.

 

در این پرونده ها تمامی اطلاعات مربوط به این 50 بازیکن به صورت جداگانه ثبت شده و همچنین عملکرد آنها طی بازی های باشگاهی شان تا تاریخ اسفند ماه سال جاری یادداشت می شود تا در نهایت کی روش حداقل 30 بازیکن را به اردوی آماده سازی تیم ملی که اوایل اسفند ماه برای بازی با کویت در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا برگزار می شود، فرابخواند.

 

گویا عملکرد ملی پوشان در این اردو و اردوهای بعدی تیم ملی نیز در پرونده های شخصی شان ثبت خواهد شد تا کی روش و همکارانش با استناد به اطلاعات مندرج در این پرونده ها، راحت تر بتوانند 23 مسافر نهایی جام جهانی 2014 برزیل را انتخاب کنند.

 

البته در این میان همانگونه که کارشناسان حدس می زنند انتخاب 18 بازیکن موردنظر کی روش پیشاپیش قطعی شده و 32 گزینه دیگر که کادرفنی تیم ملی به دستور کی روش برای آنها پرونده تشکیل می دهد، برای پر کردن 5 جای خالی فهرست مسافران برزیل رقابت می کنند.

 

کی روش به همکارانش تاکید کرده به هیچ وجه نباید نام 50 بازیکنی که برای شان پرونده تشکیل داده می شود، لو برود. البته یک منبع آگاه گفت که اسامی این 50 بازیکن به زودی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

 

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل و در مرحله گروهی به ترتیب به مصاف تیم های ملی نیجریه (26 خرداد 1393) آرژانتین (31 خرداد 1393) و بوسنی (4 تیر 1393) می رود.

 

به زودی جزییات بیشتری از این پرونده ها را منتشر خواهد شد و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. البته تا حدی که به برنامه های سرمربی تیم ملی لطمه ای وارد نشود چرا که انتشار کامل فهرست 50 بازیکن مدنظر کی روش، موجب بی انگیزگی اغلب این نفرات و همچنین بی انگیزگی ستاره هایی که خود را مستحق حضور در جام جهانی می دانند و بنا به دلایل فنی فعلا مدنظر کی روش نیستند، خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها