کد خبر: ۱۸۷۵۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
ملی پوش ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین معتقد است ایران در گروه ناامیدکننده‌ای قرار نگرفته و می‌تواند با برنامه ریزی مناسب چشم به صعود داشته باشد.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، درباره گروه‌بندی جام جهانی 2014 برزیل و همگروهی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین، اظهارکرد: تمامی 32 تیم حاضر در جام جهانی تیم‌های قدرتمندی هستند و تیمی ضعیف وجود ندارد، همه نوع سبک بازی در تیم‌ها وجود دارد و تفکر اینکه با چه گروهی همگروه می‌شدیم یا نمی‌شدیم فرق چندانی نمی‌کند، چرا که همه تیم‌ها قدرتمند هستند و با سبک‌های مختلف به جام جهانی می‌آیند.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران از الان با حفظ امیدواری می‌تواند کار خود را آغاز کند، تصریح‌کرد: خوشبختانه در گروه ناامید کننده‌ای قرار نگرفته‌ایم، گرچه نمی‌توان از الان برآورد کرد که با نیجریه مساوی می‌کنیم و بوسنی را می‌بریم، اما می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و انجام مسابقات دوستانه امید را زنده نگه داشت که برای نخستین بار در تمام ادوار جام جهانی بتوانیم صعود کنیم.

ملی پوش ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین اضافه کرد: تمام شدن سر موعد لیگ برتر و در اختیار قرار دادن بازیکنان تیم ملی به کی‌روش، انجام مسابقات دوستانه با تیم‌های مشابه و حفظ امیدواری تا آغاز جام جهانی و در حین رقابت‌ها بهترین راهکار خواهد بود.

کربکندی ادامه داد: بازی‌های همگروه‌های ایران با یکدیگر نیز از نکات مهم است، برای مثال تفاضل گل و خصوصا تعداد گل خورده از آرژانتین می‌تواند بسیار مهم باشد، چرا که به احتمال زیاد هم ایران و هم دو تیم دیگر از آرژانتین خواهند باخت.

وی درباره گروه‌های دیگر تیم‌های آسیایی گفت: استرالیا سخت‌ترین کار را در بین نمایندگان قاره کهن دارد و پس از آن ایران قرار دارد. کره جنوبی و ژاپن در گروه‌های بهتری نسبت به ایران و استرالیا قرار گرفته‌اند و این نکته را نیز نباید فراموش کرد که این دو تیم کره و ژاپن از تجربه بیشتری در جام جهانی برخوردارند. گروه ژاپن و کره جنوبی قابل عبورتر از گروه ایران و استرالیاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها