کد خبر: ۱۸۷۵۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربي پرتغالي چلسي پس از شکست شاگردانش برابر استوک سيتي اعتراف کرد آبي‌پوشان لندن به دردسر افتاده‌اند و لازم است که پيشرفتي شگرف در اين تيم او به وجود آيد.
چلسي شب گذشته (شنبه) درهفته پانزدهم ليگ برتر انگليس، در خانه استوک سيتي با نتيجه 3 بر 2 تن به شکست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد. اين شکست به معناي آن است که فاصله چلسي با صدر جدول به 7 امتياز افزايش پيدا خواهد کرد اگر آرسنال امشب در خانه خود اورتون را شکست دهد.

به گزارش تسنيم، ژوزه مورينيو در کنفرانس خبري پس از اين بازي به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و اذعان داشت که آنها به دردسر افتاده‌اند و غريزه کشندگي خود جلوي دروازه رقبا را از دست داده‌اند.

مورينيو اظهار داشت: من آنقدر احساس راحتي نمي‌کنم که به شما بگويم چه حسي درباره اين بازي دارم. ما به دردسر افتاده‌ايم. بعد از 30 دقيقه از شروع بازي ما بايد 3 بر صفر يا 4 بر صفر جلو مي‌افتاديم اما اينطور نشد. زماني که اينقدر خوب بازي مي‌کنيد و براي پيدا کردن فضاي حمله کار سختي نداريد، زماني که 3 بازيکن پشت مهاجمان عالي کار مي‌کنند، بايد کلک حريف را بکنيد اما ما اين کار را نکرديم.

وي افزود: ما در اين ابتداي بازي حيرت‌آور کار کرديم. خوان ماتا، ادن هازارد و شورله بسيار، بسيار خوب بازي کردند اما ما به اندازه کافي گل نزديم و علاوه بر آن مرتکب اشتباهات دفاعي شديم و گل خورديم. فکر مي‌کنم تيم ما تيمي است که در هر بازي مي‌تواند 3 گل بزند. چلسي با توجه به شيوه بازي‌اش بايد از موقعيت‌هاي که به وجود مي‌آورد نهايت بهره را ببرد، چون ما يک تيم فيزيکي نيستيم.

آقاي خاص تصريح کرد: چلسي تيمي نيست که شرايط دفاع برابر تيم‌هاي فيزيکي را داشته باشد و به همين خاطر است که مي‌گويم وقتي بازي در دست ما است بايد کار حريف را يکسره کنيم.

با وجود اين شکست مورينيو تاکيد کرد که ذهنيت شاگردانش را دوست دارد هرچند عملکرد آنها در دقايق پاياني بازي پايين‌تر از حد استاندارد بوده است. او خاطرنشان کرد: تيم مي‌خواهد حمله کند. تيم مي‌خواهد توپ را در اختيار داشته باشد و حملاتش را آغاز کند. در بخش پاياني بازي اما ما خوب کار نکرديم، چرا که به شيوه‌اي بازي کرديم که استوک اجازه کنترل بازي را به دست آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها