کد خبر: ۱۸۷۵۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مهاجم پيشين تيم ملي فوتبال ايتاليا بر اين باور است که لاجوردي پوشان به سادگي انگليس را شکست مي‌دهند.
در قرعه کشي جام جهاني 2014 برزيل که روز جمعه گذشته انجام گرفت مشخص شد که تيم‌هاي ايتاليا، انگليس، کاستاريکا و اروگوئه در گروه D مسابقه‌ها قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس،تيم‌هاي انگليس و ايتاليا بارها رو در روي هم قرار گرفته‌اند. دو ديدار دوستانه پيشين اين دو تيم‌ را ايتاليايي‌ها با نتيجه مشابه دو بر يک به برتري دست يافته‌اند. آنها در مرحله يک چهارم نهايي يورو 2012 نيز مقابل هم قرار گرفتند که در نهايت آتزوري در ضربه‌هاي پنالتي موفق شد انگليس را کنار بزند.

اکنون جيان فرانکو زولا که پيشينه پوشيدن پيراهن چلسي انگليس را نيز در کارنامه دارد در مورد رويارويي ايتاليا و انگليس در جام جهاني به اظهار نظر پرداخته است.

وي در اين خصوص گفت: در حال حاضر ايتاليا در رويارويي با انگليس مي‌تواند عملکرد بهتري داشته و بازي را با پيروزي پشت سر بگذارد. آتزوري در تورنمنت‌هاي معتبري که در سال‌هاي 1980، 1990 و 2012 برگزار شده موفق شده انگليس را از پيش رو بردارد. آنها براي جبران اين شکست‌ها دوست داشتند در ديدارهاي دوستانه ما را شکست دهند اما باز هم موفق نبودند. در جام جهاني هم ما شانس بهتري براي شکست آنها داريم. برنامه ديدارهاي دوستانه اين تيم پُر است اما ايتاليا استراحت خوبي دارد.

زولا که اکنون هدايت باشگاه واتفورد انگليس را به عهده دارد در ادامه گفت: انگليس در حال حاضر با مشکلاتي در خط دفاع و دروازه‌بان روبه‌رو است. جو هارت دوران سختي را سپري مي‌کند و جان تري و ريو فرديناند هم از تيم ملي کناره گيري کرده‌اند. جانشينان آنها نيز تاکنون نمايشي ارائه نکرده‌اند که بخواهيم آنها را جانشينان شايسته‌اي بدانيم. ما با استفاده از مهاجمان تيم‌مان مي‌توانيم انگليس را به راحتي شکست دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها