کد خبر: ۱۸۷۵۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: مقصر شکست داماش مقابل ملوان انزلي من هستم چون بازيکنانم را به خوبي توجيه نکرده بودم.
افشين ناظمي درباره شکست 3 بر صفر داماش مقابل ملوان بندرانزلي اظهار داشت: فوتبال است و اتفاقات زيادي در آن مي‌افتد. از نتيجه به دست آمده متاسفم و شرمنده هواداران رشتي هستم.

به گزارش تسنيم،وي با اشاره به دلايل شکست داماش افزود: بي‌توجهي ما يکي از دلايل شکست‌مان بود. بازيکنان در زمين باهوش عمل نکردند و با وجود اينکه تذکرات لازم درباره حواشي اين ديدار را به آنها داده بوديم اما خوب کار نکردند. البته مقصر اين شکست من هستم، چون بازيکنانم را به خوبي توجيه نکرده بودم.

سرمربي داماش ادامه داد: فاصله داماش و ملوان 3 گل نبود و با وجود خوردن 3 گل 5،6 موقعيت براي گلزني داشتيم. جمعه روز خوب دروازه‌بان ملوان بود و اگر فيلم بازي را نگاه کنيد متوجه مي‌شويد که چقدر براي گلزني فرصت داشتيم. بايد در آينده تلاش بيشتري کرده و شکست مقابل ملوان را جبران کنيم. من به شخصه به آينده داماش اميدوارم.

ناظمي در خصوص داوري ديدار داماش گيلان - ملوان بندرانزلي عنوان کرد: در مورد داوري صحبت نمي‌کنم با اين حال اعتقاد دارم داور در اخراج رضا کاردوست عجله کرد. در صحنه اخراج کاردوست حرکت اول را اميرحسين فشنگچي، بازيکن ملوان انجام داد و سپس کاردوست از خود واکنش نشان داد. به نظرم سعيد مظفري‌زاده در آن صحنه عجله کرد.

وي درباره واکنش هواداران داماش پس از شکست مقابل ملوان گفت: قطعاً مردم انتظار چنين شکستي را نداشتند. متاسفانه نتوانستيم انتظارات آنها را برآورده کنيم. در جريان بازي و تا قبل از پنالتي هيچ توپي دروازه داماش را تهديد نمي‌‌کرد ولي پس از اعلام پنالتي همه حواشي بازي از جمله پنالتي، اخراج بازيکن ما و ...دست به دست هم داد تا داماش نتواند بازي خودش را انجام دهد.

سرمربي داماش تصريح کرد: باور کنيد پس از اين اتفاق تمام فکر و ذکر من در جريان بازي بود و اصلاً حواسم به سکوها و شعارهاي تماشاگران نبود.

ناظمي با اشاره به ديدار روز جمعه داماش مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: نفت تيم خوبي است. سعي مي‌‌کنيم تمرينات بهتري را پشت سر بگذاريم و با ريکاوري خوب به مصاف تيم نفت و سرمربي خوب آن برويم تا جبران شکست هفته قبل را کرده باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها