کد خبر: ۱۸۷۵۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي در خصوص صحبت‌هاي سرمربي تيم سپاهان با محوريت اجبار بازيکنان به بازي در پست هاي خاص، بيانيه‌اي صادر کرد.
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کارلوس کي روش که سرمربي تيم ملي کشورمان است در خصوص صحبت هاي سرمربي تيم سپاهان با محوريت اجبار بازيکنان به بازي در پس‌ هاي خاص، بيانيه اي صادر کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

به عنوان يک قاعده کلي، من هيچ گاه توضيحاتي که به صورت خصوصي و حرفه‌اي به بازيکنانم ارائه مي‌کنم را به صورت عمومي به رسانه‌ها اعلام نخواهم کرد و اين صحبت‌هاي مطرح شده را به عنوان موضوعات داخلي باشگاه تلقي مي‌کنم. از سويي ديگر باز هم به عنوان يک قاعده کلي، در صورتيکه مشکل، شک و شبهه و يا نگراني نسبت به همکارانم داشته باشم، ترجيح مي‌دهم که رو در رو اين موضوعات را با آنها مطرح کنم و از سويي ديگر از نظر ديد فني، شديداً معتقد هستم که وظيفه من در مقابل بازيکنانم صداقت و وفاداري است و اين حق بازيکنان من است که از تفکرات و توقعاتم و همچنين عقايد من در ارتباط با نقش آنها در تيم ملي مطلع باشند و در نهايت به عنوان يکي از مهم‌ترين اصول مربيگري و اخلاق حرفه‌اي، بازيکني را به تيم ملي دعوت مي‌کنم که شخصاً معتقد هستم در پستي که به او نياز است شانس بيشتري براي بازي کردن داشته باشد. اين مسئله را مجددا تکرار مي‌کنم، اگر بازيکني در پستي که تيم ملي به او نياز دارد بتواند بازي کند، هم براي او و هم براي تيم ملي بهتر خواهد بود. موضع من کاملاً متفاوت از آنهايي است که با بي احترامي و برخوردهاي غيرحرفه‌اي رفتار مي کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها