کد خبر: ۱۸۷۴۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت:‌ «شما فکر می‌کنید ما ایرانی‌ها از مسی ترسیده‌ایم یا او از ما؟!»

به گزارش 598 به نقل از فارس، غلامرضا رضایی در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی اظهار داشت: «به نظرم شب گذشته بسیار پرهیجان برای فوتبال کشورمان بود و ما چون خیلی شیرین به جام جهانی رفته بودیم مردم دوست داشتند تا رقیب‌هایمان را زودتر بشناسند.»

 

وی افزود: «در کل در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و هرگز هیچ ملی‌پوشی دوست ندارد حالا که با زحمت به جام جهانی رفته‌ایم با نتایج نه چندان خوبی خستگی روی تنش بماند.»

 

رضایی ادامه داد: «به جز آرژانتین که باید پرونده‌اش را از دیگران جدا کرد به نظرم بوسنی تیم درجه دوی اروپا است و از طرف دیگر نیجریه آن تیم سابق نیست. اما فوتبال قدرتی و بازیکنان با تجربه‌ای را دارد اما ما هم ایران هستیم و با یک برنامه‌ریزی خوب و منطقی برای مسابقات آماده شویم می‌توانیم با قدرت به دیدار رقبای با تجربه خود در جام جهانی برویم.»

 

رضایی در مورد حضور مسی در آرژانتین و ترس از این بازیکن نیز، گفت: «مسی از ایرانی‌ها ترسیده یا ایرانی‌ها از مسی؟ جذابیت فوتبال همین است گروه ما هیچ اشکالی ندارد ما اگر خودمان آماده به مسابقات برویم نباید دغدغه‌ای داشته باشیم اگر در فوتبال این چیزها نبود جذابیتی نداشت مطمئنم همه ایران از امروز ثانیه‌شماری می‌کنند تا بازی ایران و آرژانتین را ببینند.»

 

وی تأکید کرد: «مطمئن باشید بازی بدی را تیم ملی مقابل آرژانتین انجام نمی دهد. اگر برنامه‌ریزی داشته باشیم و قبل از این بازی بزرگ با بازی‌های تدارکاتی خوب استرس بچه‌ها از بین برود چه بسا بتوانیم مقابل آرژانتین هم قد علم کنیم. هیچ چیزی برای صعودمان دور از دسترس نیست اما کارمان خیلی سخت است همیشه یک شعار برای ما ایرانی‌ها بر سر زبان‌ها است ایرانی می‌تواند خیلی از کارهای بزرگ را انجام دهد.»

 

مهاجم فولاد خوزستان تأکید کرد: «من هم برای حضور در تیم ملی لحظه‌شماری می‌کنم. چون خیلی دوست دارم بازی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی را از دست ندهم. همین موضوع انگیزه من را چند برابر کرده امیدوارم که بتوانم هرچه سریع‌تر به ترکیب تیم ملی برگردم.»

 

رضایی در خصوص شرایط فولاد و دو مساوی پی در پی نیز، گفت: «هیچ چیز به جز بدشانسی را نمی‌توان دلیل دو مساوی ما در دو هفته گذشته دانست تمریناتی بسیار خوب، هماهنگ و با برنامه را داشتیم اما متأسفانه هر چه می‌زنیم به در بسته می خورد اما نگران نباشند وضعیت فولاد اینطور نمی‌‌ماند و اگر یک و دو بار توپ‌مان وارد دروازه نشود مطمئن باشید دفعه سوم هیچ چیز جلودار ما نیست. خیلی زود به بالای جدول برمی‌گردیم و جزء مدعیان هستیم.»

 

وی افزود: «خودم هم در فولاد راحت هستم. همه چیز با نظم رو به جلو می‌رود و روز به روز با بچه‌ها هماهنگ تر می‌شوم. مطمئن باشید با پیروزی مقابل صبا طلسم بدشانسی‌ها را می‌شکنیم و به بالای جدول می‌رسیم. فولاد آنقدر خوب بازی می‌کند که حتی مساوی را هم دوست ندارد اما متأسفانه فرصت‌هایمان به گل تبدیل نمی شود من هم شخصا بی‌صبرانه منتظر گلزنی و کسب 3 امتیاز برای هواداران‌مان در فولاد هستم و برای رسیدن به این هدفم سر از پا نمی‌شناسم. طبیعی است برخی تیم‌ها بعضی اوقات دچار بدشانسی شوند اما مطمئن باشید همیشه اینطور نمی‌‌ماند.»

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها