کد خبر: ۱۸۷۴۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
پشت پرده تقدير سپاهاني‌ها از قلعه‌نويي به پيشنهاد وسوسه انگیز مربيگري آنها برای فصل بعد برمی گردد.
اگر ديديد در پايان فصل جاري امير قلعه‌نويي ناگهان از استقلال رفت چندان تعجب نكنيد. مي‌گويند سپاهاني‌ها از همين حالا با اميرقلعه‌نويي وارد مذاكره شده‌اند و مي‌خواهند بار ديگر از قلعه‌نويي به‌عنوان سرمربي تيم‌شان استفاده كنند.

تقديري كه پيش از بازي با سپاهان از امير قلعه‌نويي شد به خاطر دلجويي از سرمربي كنوني استقلال است. در فصل‌هاي پيش تماشاگران سپاهان همواره برخورد نامناسبي با قلعه‌نويي داشتند و پي در پي عليه او شعار مي‌دادند اما در اصفهان تلاش‌هايي مي‌شود تا قلعه‌نويي به اين تيم بازگردد و به همين دليل است كه پس از دو، سه فصل بدرفتاري با قلعه‌نويي ناگهان سپاهاني‌ها تصميم گرفتند از قلعه‌نويي تقديركنند و حتي محرم نويدكيا را مامور اين كار كردند.

اكنون پيشنهاد مربيگري سپاهان به اميرقلعه‌نويي به سوژه اول ليدرهاي استقلال تبديل شده و آنها كه از اين موضوع بو برده‌اند پس از بازي با سپاهان بابت جدايي احتمالي قلعه‌نويي ابراز ناراحتي كرده‌اند.

البته مشخص نيست كه قلعه‌نويي با استقلال در فصل جاري چه نتيجه‌اي به دست آورد. شايد او به جايگاه نامطلوبي برسد كه در اين صورت جدايي‌اش از استقلال شايد براي خيلي‌ها ناراحت كننده نباشد اما اگر قلعه‌نويي بتواند دوباره استقلال را قهرمان كند آنگاه جدايي‌اش براي هواداران استقلال دشوار خواهد شد.

ایران ورزشی، مصاحبه‌هايي كه قلعه‌نويي پيش و پس از بازي با سپاهان در مدح و ستايش اصفهاني‌ها و مسئولان اين باشگاه انجام داد جدايي او را بعد از پايان فصل از استقلال به واقعيت نزديك‌تر مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها