کد خبر: ۱۸۷۴۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
بانك ورزش – اين متن براي شما دوست عزيزي كه با نگارنده هم عقيده‌ايد نوشته نشده. براي آنهايي است كه مي‌دانند بايد به خودشان بگيرند. پس خواهشا به كسي برنخورد كه نبايد:
 خيلي‌ها پس از قرعه‌كشي جام جهاني شروع كردند به شوخي با هاشم بيك‌زاده و تقابل او و ليونل مسي را به بازي گرفتند. اين شوخي‌ها خيلي زود به تمسخر تبديل شد. بعد توهين و حالا...
 ما مجددا نشان داديم مردمي هستيم كه جنبه فضاي مجازي را نداريم. در فضاي مجازي چون ديده نمي شويم به خود اجازه مي‌دهيم هركاري دوست داشتيم بكنيم. در تاكسي فرهيخته مي‌شويم و شب كه به خانه مي‌آييم، پشت مانيتور مي‌نشينيم و آن روي واقعي‌مان را به رخ مي‌كشيم. در مترو با بغل دستي‌‌مان از فقر فرهنگي ديگران حرف مي‌زنيم و شب به پيج ليونل مسي حمله مي‌كنيم و به او مي‌گوييم فردا امتحان ميان ترم داريم! سايت‌ها و خبرگزاري‌ها فرصت خوبي در اختيارمان قرار مي دهند تا بدون اينكه بدانند كي هستيم خودمان را تخليه كنيم. اين خود ما هستيم. خود واقعي‌مان. خيلي‌هامان با اينكه اين كارها را هم نمي كنيم پس از ديدن و خواندن اين شوخي‌ها لبخندي به پهناي صورت مي زنيم و حسابي شارژ مي‌شويم. ولي به همكاران‌مان، بقيه را با دست نشان مي‌دهيم كه ببين براي بيك‌زاده چه چيزها نوشته اند. حقيقتا بر خود واجب ديديم چند خطي بنويسيم. خواستيم از طرف خودمان و ديگر هموطنان از بيك‌زاده بابت اين موضوع عذرخواهي كنيم. عذرخواهي ما شايد ادايي بيش نباشد ولي اميدواريم بيك‌زاده آن را بپذيرد. اميدواريم بداند كه ما مي‌دانيم او بهترين ميزان دوندگي را در بين بازيكنان ايراني دارد. اميداوريم متوجه شود كه ما اگر فرد ديگري در زمين اشتباه مي كند و به او گير مي دهيم منظور خاصي نداريم، فوتبال را تا همين حد مي‌‌فهميم و دست خودمان هم نيست.
هاشم بيك‌زاده دوست داشتني، بارها به عنوان يك طنزنويس با اسمت شوخي كردم و هر جا كه كم آوردم از اسمت استفاده كردم. مي دانستم از شوخ‌ترين بازيكنان ايران هستي و محبوب بازيكنان. مي‌دانستم از اين كارها ناراحت نمي‌شوي و جنبه شوخي داري. ولي ما جنبه نداشتيم. اگر مي‌دانستم روزي مردم بازيكن ملي‌شان را تا اين حد به تمسخر مي‌گيرند قلم را مي‌شكستم و نمي‌نوشتم. نمي نوشتم كه حالا از خواندن اين شوخي‌ها با تو بغض كنم و كاري هم از دستم برنيايد. اين حرف شخص نويسنده نيست. حرف دل خيلي از مردم است كه تو را دوست دارند. به خاطر اين مردم، باقي را ببخش. ببخش كه ما به اندازه تو باجنبه نبوديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها