کد خبر: ۱۸۷۱۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: باند مخوفي در فدراسيون فوتبال وجود دارد که اين مسئله را به کفاشيان و تاج هم گفته‌ام.
امير عابديني در گفت و گو با فارس، در مورد شکست در دربي گيلان، گفت: ما در اين بازي بازنده نشديم و ما را بازاندند. در دقيقه 27 بازيکن ما را بي‌دليل اخراج کردند. بازيکني که تعداد کارت‌هاي زردش هم بسيار کم است يک بار کارت قرمز مي‌گيرد. داور به نحو احسنت وظيفه‌اش را انجام داد.

وي ادامه داد: وقتي تيم داوري و ناظري مسابقه اعلام شد من به مهدي تاج تلفن زدم و گفتم اين گروه براي نابودي داماش به رشت مي‌آيند و ارتباطاتي هم که وجود داشت را بيان کردم. او به من گفت نگران نباشد و بعد پيگيري کرد و به من تلفن زد و گفت خيالت راحت آنها درست قضاوت خواهند کرد.

مديرعامل داماش افزود: بعد از مسابقه هم تاج به من تلفن کرد و گفت فردي را در ورزشگاه داشته که به او گفته‌ اخراج بازيکن داماش بي‌ربط بوده است. به هر حال وقتي ديدم تاج حساس شده من کوتاه آمدم اما واقعيت اين است که باند مخوفي در فدراسيون فوتبال وجود دارد باندي که از تصميم‌گيران و اثرگذاران در فدراسيون فوتبال هستند و من اين مسئله را به مهدي تاج و علي کفاشيان هم گفته‌ام اگر آنها در اين مورد اقدامي نکنند من وظيفه قانوني خودم را انجام مي‌دهم. يک ماه پيش هم در هيئت رئيسه سازمان ليگ اين مسايل را بيان کردم و گفتم چه زماني قصد پاکسازي داريد؟ بهروان اگر بگويد نمي‌دانم درست نيست چون خودم اين مسئله را به او گفتم.

عابديني در مورد اينکه باخت به ملوان را فني نمي‌داند، گفت: به هيچ عنوان فني و فوتبالي نبود. گل دوم ملوان کاملا در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد. اخراج بازيکن ما هم بي‌ربط بود. پنالتي که براي ملوان گرفته شد کاملا درست بود. اما وقتي يک اخراج بي‌ربط انجام مي‌شود و يک گل آفسايد هم درست اعلام مي‌شود در آنصورت مشخص است که همه چيز از پيش تعيين شده است.

مديرعامل داماش گيلان در مورد اينکه گفته بود بعد از دربي از باشگاه کناره‌گيري مي‌کند، گفت: من تاريخ نامه‌ استعفايم را امروز ديدم 23 مهر ماه بود و 23 آذر ديگر من مديرعامل نخواهم بود. بنابراين يک هفته ديگر بيشتر باقي‌ نمانده است اين هفته هم جلسه‌اي در باشگاه خواهم داشت. بايد شرايط مالي باشگاه داماش درست شود البته اگر شرايط مالي هم درست شود من ديگر نمي‌مانم و فرد ديگري بايد بيايد و مديريت باشگاه را قبول کند.

وي ادامه داد: ابوذر رحيمي دفاع چپ ما به خاطر 30 ميليون تومان که بايد براي پول رهن خانه‌اش مي‌داد تمرين را رها کرد و دنبال پول جور کردن رفت و رويش هم نشده بود به من بگويد و مربي هم وقتي ديد او تمرين را رها کرده او را بازي نداد و در نتيجه سهرابي را در دفاع چپ بازي کرد که اصلا در اين پست بازي نکرده و به حريف هم پنالتي داد. شرايط باشگاه بهم ريخته است. بايد وضعيت 250 نفري که از تيم نونهالان، نوجوانان، اميد و بزرگسال هستند مشخص شود و بايد پول آنها را به موقع داد و بدهي‌هاي گذشته را هم بايد بپردازيم.

عابديني در مورد جلسه‌اي که گفته بود با وزير ورزش داشته و اين جلسه برگزار نشد، گفت: اول اينکه من گفته بودم اين جلسه در مورد داماش است نه پرسپوليس ضمن اينکه خود وزير با کوچکي نژاد نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي صحبت کرده بود و به او گفته بود دوشنبه به دفترم بيايد و چه کساني همراه شما خواهند بود که او هم گفته بود رئيس هيئت فوتبال و عابديني مديرعامل داماش گيلان ولي بعد وزير ورزش با کوچکي نژاد تماس گرفته و گفت به دليل جلسه با رئيس جمهور اين ديدار لغو شده است. اين کل ماجرا بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها