کد خبر: ۱۸۷۱۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
هافبک تيم ملي فوتبال ايران گفت: اميدوارم به دور بعد صعود کنيم که اين کار مستلزم تلاش و تمرين بسيار زياد است.
به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، آندرانيک تيموريان در مورد همگروهي ايران با بوسني، آرژانتين و نيجريه، گفت: قرعه اي که در آن قرار داريم نسبت به ساير تيم هاي آسيايي مثل ژاپن و کره جنوبي بهتر است از اين جهت که به دليل حضور تيم‌هاي قدرتمند بازي‌هاي زيبايي در آن انجام مي شود و يکي از گروه‌هاي برتر اين دوره از مسابقات هستيم. آرژانتين تيم بسيار بزرگي است و بازي کردن مقابل اين تيم سخت است. دو تيم ديگر نيز از بهترين هاي تيم هاي جهان هستند. به نظرم در کل در گروه خوبي نسبت به ساير گروه‌ها قرار گرفتيم و بايد تمام تلاشمان را بکنيم تا عملکرد خوبي در اين بازيها داشته باشيم.

تيموريان در ادامه خاطرنشان کرد: تيم ملي ايران در دو سال گذشته نتايج خوبي را کسب کرده و توانستيم در رنکينگ فيفا چند پله صعود کنيم. اميدوارم به دور دوم مسابقات جام جهاني صعود کنيم که نياز به تلاش و کار بسيار زياد دارد.

وي در پايان گفت: در چند ماه مانده به مسابقات جام جهاني بايد اردوهاي تدارکاتي و همچنين بازي‌هاي دوستانه اي با تيم هاي که شرايط فيزيکي شان مثل تيم آرژانتين و نيجريه است برگزار کنيم. فدراسيون فوتبال بايد چنين شرايطي را ايجاد کند تا بتوانيم مقابل تيم‌هاي بوسني و نيجريه حرف‌ هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم و براي اولين بار از گروهمان صعود کنيم. در کل کار بسيار سختي داريم و بايد تلاش خودمان را بکنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها