کد خبر: ۱۸۷۱۹۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تيم ملي فوتبال گفت: مي‌توانيم با جنگندگي بالا و پشتکار اميد به صعود داشته باشيم.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون، عليرضا جهانبخش در رابطه با قرعه تيم ملي در جام جهاني 2014 برزيل گفت: دوست داشتم در گروه راحت تري قرار مي گرفتيم تا بتوانيم از گروه خود صعود کرده و بازي کردن در مراحل بالاي جام جهاني را تجربه کنيم. اما قرعه اي که در آن قرار داريم بسيار سخت است و بايد تلاش کنيم تا عملکرد خوبي در اين بازي‌ها به جاي بگذاريم.

وي افزود: آرژانتين يکي از تيم هاي قوي در جام جهاني است که هميشه نتايج خوبي در اين جام گرفته و ستاره هاي بزرگي در اين تيم پا به توپ هستند. معتقدم نبايد به اسم و به ستاره هاي تيم آرژانتين توجه کنيم. بايد تمام تمرکز خود را براي انجام يک بازي خوب بکار گيريم تا خود را ثابت کنيم. مي توانيم با جنگندگي بالا و پشتکار اميد به صعود داشته باشيم. حتي اگر در مقابل اين تيم ها نتيجه نگيريم نيز بايد بازي خوبي را به نمايش بگذاريم و مقابل حريفان خود دست و پا بسته به ميدان نرويم.

جهانبخش درباره رويارويي با نيجريه گفت: اين بازي نيز بسيار سخت است چرا که بازيکنان نيجريه از تاکتيک خاصي بهره نمي برند اما بازي فيزيکي و سختي را انجام مي دهند. با توجه به اينکه کادر فني با تجربه بين المللي خوب و بازيکنان با تجربه بالا در تيم ملي ايران حضور دارند مي توانيم از سد اين تيم ها بگذريم و عملکرد قابل قبولي داشته باشيم.

بازيکن تيم ان اي سي نايمخن هلند در ادامه گفت: زماني که تمامي تيم ها درگير بازي‌هاي تدارکاتي و بزرگ براي آماده سازي بازيکنانشان در جام جهاني بودند، ما درگير رقابت‌هاي مقدماتي آسيا بوديم. اميدوار هستم در زمان باقي مانده با برگزاري بازي‌هاي بزرگ و مناسب تيم ملي محک جدي بخورد و کادر فني به همراه بازيکنان آماده به رقابت‌هاي جام جهاني 2014 اعزام شوند. ما بايد در اين مسابقات نمايش خوبي به اجرا بگذاريم.

بازيکن تيم ملي در پايان درباره بازي ديشب تيمش مقابل اس تي آترخت گفت: بازي پاياپايي بود اما متاسفانه کاپيتان تيم اخراج شد و عليرغم اينکه توانستم يک پنالتي از تيم مقابل بگيرم اما بازيکن مان نتوانست پنالتي را به گل تبديل کند و ما دو بر صفر شکست خورديم. بازي خوبي بود اما نتوانستيم پيروز ميدان باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها