کد خبر: ۱۸۷۱۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
هافبک تیم ملی ایران گفت: تیم ملی آرژانتین مسی و بهترین بازیکنان دنیا را دارد اما ایران هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و قطعا تا آخرین نفس می‌جنگیم.
رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد مشخص شدن حریفان ایران در جهام جهانی 2014 اظهار داشت: فکر می‌کنم در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم. بالاخره باید با یکی از 8 تیم برتر دنیا همگروه می‌شدیم، هرچند معتقدم اگر سرگروه‌مان سوئیس بود شرایط بهتر می‌شد ولی حتما حکمتی در کار بوده است.

وی ادامه داد: دیدار با آرژانتین بسیار مشکل است اما می‌توانیم مقابل نیجریه و بوسنی قد علم کنیم. فکر نمی‌کنم بوسنی یا نیجریه از کره جنوبی که شکستش دادیم خیلی قویتر باشند. در مجموع فکر می‌کنم در گروه خوبی قرار داریم و قطعا با وجود کی‌روش زنگ تفریح نمی‌شویم.

حقیقی عنوان کرد:‌ دلم بسیار روشن است که در بازی آخرمان با بوسنی شرایط طوری پیش برود که با یک پیروزی بتوانیم به دور بعد جام جهانی صعود کنیم.

هافبک تیم ملی در خصوص تقابل شاگردان کی‌روش با لیونل مسی و دیگر ستاره‌های آرژانتین گفت: می‌دانستم با آرژانتین همگروه می‌شویم اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. آرژانتین بهترین مهاجمان دنیا را دارد ولی ما هم تا لحظه آخر مقابل آنها می‌جنگیم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا با این روند آماده‌سازی می‌توان به موفقیت در جام جهانی امیدوار بود، تاکید کرد: مطمئن باشید پس از اتمام لیگ می‌توانیم با انجام تمرینات مناسب و چند بازی تدارکاتی خوب محک بخوریم. واقعیت امر این است که اگر چند بازی تدارکاتی انجام ندهیم کارمان در جام جهانی بسیار مشکل می‌شود.

وی درباره اینکه آیا با این گروه باید توقع‌مان در جام جهانی بالا برود تصریح کرد: بالاخره مردم ایران فوتبال فهم هستند ما هم جزو قدرت‌های آسیا هستیم ولی شرایط جام جهانی فرق می‌کند. نمی‌توانیم به مردم بگوییم از ما توقع نداشته باشند. اگر قرار است از جام جهانی حذف بشویم مانند سال 1998 باشد که آمریکا را شکست دادیم و مقابل یوگسلاوی هم می‌توانستیم به یک تساوی برسیم یعنی حداقل باید طوری بازی کنیم که مردم از ما راضی باشند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی مقابل ذوب آهن محکوم به پیروزی بودیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. باید بگویم از درخشش خلعتبری در این دیدار بسیار خوشحال هستم. محمدرضا حالا همان بازیکنی شده که همه توقع دارند. مطمئنا بازی به بازی بهتر هم می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها