کد خبر: ۱۸۷۱۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
عضو پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود ایران از گروه خود در مسابقات جام جهانی دور از دسترس نیست.
نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص گروه ایران در بازی‌های جام‌جهانی، اظهار داشت: عقیده‌ام این است که گروه ایران نه سخت و نه آسان است.

وی ادامه داد: به جز آرژانتین که یک تیم فوتبال شناخته شده است، 2 تیم دیگر گروه ایران به لحاظ نام شاید در دنیای امروز خیلی مطرح نباشند اما نباید آنها را دست کم گرفت. شاید این 2 تیم تعریف آنچنانی در جهان فوتبال امروز نداشته باشند اما مطمئنا با آمادگی صددرصد به این بازی‌ها می‌آیند.

ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران با بیان اینکه ایران آن طور که باید و شاید برای حضور در این بازی‌ها تدارک ندیده است، تصریح کرد: در این فرصت باقی مانده تا آغاز مسابقات جام‌جهانی باید بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم صعود ایران دور از دسترس نیست.

سعداوی گفت: اگر روند کاری ایران تا جام جهانی به همین صورت باشد، در همان مرحله اول حذف خواهیم شد اما اگر تیم ملی ایران برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد و به لحاظ هماهنگی، آمادگی ذهنی، بدنی و تاکتیکی آماده حضور در این بازی‌ها باشد، صعود از گروه خودمان دور از دسترس نیست. البته این آمادگی در کلام به دست نمی‌آید بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب، تمرینات مداوم و انجام بازی‌های تدارکاتی خوب به آن برسیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران با حضور در جام جهانی خودش را مطرح کرده است و ما باید با یک برنامه مدون پا به این عرصه بگذاریم.

سعداوی برگزاری بازی‌های تدارکاتی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: بازی تدارکاتی به یک مربی نشان می‌دهد که کجای کار ضعف داشته و در کجا قدرت دارد. در بازی دوستانه متوجه می‌شوید که کجای کار باید تقویت و یا ترمیم شود. مطمئنا در بازی‌های تدارکاتی خیلی هماهنگی‌های بیشتری صورت می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها