کد خبر: ۱۸۶۹۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۲

هافبک پرسپولیس خطاب به خبرنگاران گفت: انتظار دارید در همه بازی‌ها مثل مارادونا همه بازیکنان را دریبل کنم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم امروز پاس گل بدهم وگرنه پدر من را درمی‌آوردید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیام صادقیان، پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این بازی پاس گل بزنم. ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا پرسپولیس موفق شود و به نتیجه دلخواه هواداران دست یابد. ان‌شاءالله با یاری خداوند و تلاش همه بازیکنان، بتوانیم موفقیت‌های خود را در آینده هم ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس درباره پاس گل خود به خلعتبری هم گفت: به خلعتبری بابت گل‌هایش در این دیدار تبریک می‌گویم. من قبل از بازی هم به او گفتم امروز به تو پاس گل می‌دهم که خدا را شکر موفق به انجام این کار شدم تا او بتواند برای پرسپولیس گلزنی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار مقابل تیم سابقت انگیزه زیادی داشتی یا خیر گفت: البته انگیزه‌ام در این دیدار زیاد بود اما باید بگویم در همه بازی‌های پرسپولیس انگیزه زیادی دارم و حداکثر تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم تا بتوانیم با نتیجه‌گیری مطلوب، دل هواداران بی‌شمار خود را شاد کنیم.

صادقیان در پاسخ به این سوال که چرا در این دیدار کمتر حرکات تکنیکی از خود به به نمایش گذاشته است، گفت: انتظار دارید در همه بازی‌ها مثل مارادونا همه بازیکنان را دریبل کنم. اما باید بگویم نمی‌توان در هر دیدار این کار را انجام داد. خدا را شکر امروز توانستم به وظیفه‌ام عمل کنم و پاس گل بدهم وگرنه پدر من را درمی‌آوردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها