کد خبر: ۱۸۶۸۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي کشورمان گفت: هر 31 تيم حاضر در جام جهاني مي‌خواهند با ايران هم‌گروه شوند، چون فکر مي‌کنند ضعيف‌ترين تيم هستيم.
کارلوس کي‌روش که اکنون در برزيل حضور دارد تا در مراسم قرعه‌کشي جام جهاني در باهيا شرکت کند، مورد توجه بسياري از خبرگزاري‌ها و شبکه‌هاي خارجي قرار گرفته تا درباره جام جهاني 2014 برزيل صحبت کند. سرمربي تيم ملي کشورمان در گفت‌وگو با شبکه «گلوبو» نتيجه قرعه‌کشي را بي‌اهميت دانسته و اعلام کرده قرعه‌کشي هر نتيجه‌اي که داشته باشد بازيکنان تيم ملي ايران تمرکز خود را حفظ مي‌کنند.

به نقل از تسنيم، کي‌روش با اشاره به شرايط صعود ايران به جام جهاني گفت: در بين تيم‌هاي آسيايي تيم ملي ايران بدترين شرايط را داشت. ايران تحريم بود و به همين علت تيم‌ها از نظر اقتصادي و سياسي براي حضور در ايران و انجام بازي دوستانه منع مي‌شدند و اين شرايط را براي آماده سازي ما سخت کرده بود.

وي افزود: در زماني که بازي‌هاي مقدماتي را انجام مي‌داديم، روند آماده سازي بازيکنان تيم ملي سخت بود. در مسابقاتي که با فيفادي هماهنگ بود براي آماده کردن بازيکنان 4 روز وقت داشتيم، اما زماني که مسابقات با فيفادي هماهنگ نبود کارمان سخت‌تر هم مي‌شد چون چند بازيکن ما در اروپا بازي مي‌کردند و آخر هفته شاغل بودند که فقط 2 روز فرصت تمرين کردن و هماهنگي وجود داشت و اين موضوع از نظر رواني و فيزيکي فشار زيادي را به بازيکنان وارد مي‌کرد.

سرمربي تيم ملي کشورمان اظهار داشت: بيش از 2 سال پيش و زماني که هدايت تيم ملي ايران را قبول کردم، ايران در آسيا در رتبه پنجم قرار داشت و اکنون توانستم اين تيم را به رتبه اول آسيا بياورم.

کي‌روش در خصوص قرعه‌کشي جام جهاني 2014 گفت: تيم هايي که از حالا گفته مي‌شود شانس زيادي براي قهرمان شدن دارند، ممکن است در مسابقات به مشکل بيشتري بخورند. البته شرايط مشخص نيست و نتيجه قرعه‌کشي مي‌تواند وضعيت آنها را بهتر يا بدتر کند.

وي براي ايران شانس صعود قائل شد و تاکيد کرد: اگر قرعه آساني به ايران بخورد، مي‌توانيم به مرحله بعدي صعود کنيم و در اين صورت دستاورد بزرگ و مهمي را از جام جهاني 2014 کسب کرديم.

سرمربي تيم ملي کشورمان خاطرنشان کرد: از يک مسئله مطمئن هستم و آن اين است که هر 31 تيم حاضر در جام جهاني دوست دارند با ايران هم‌گروه شوند. آنها مي‌خواهند با ما هم‌گروه شوند چون فکر مي‌کنند ايران ضعيف‌ترين تيم حاضر در برزيل است اما آخر مسابقات معلوم مي‌شود از اين گفته خود پشيمان خواهند شد يا نه!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها