کد خبر: ۱۸۶۸۴
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
دبير سياسي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل از عدم ارتباط دولت با نخبگان انتقاد كرد.

محمد زعيم زاده دبير سياسي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي سراسر كشور در گفت و گو با فارس، ضمن انتقاد از عدم ارتباط دولت با نخبگان جامعه گفت: ارتباط دولت به خصوص رئيس جمهور با توده‌ها مطلوب و مناسب است اما ارتباط دولت با نخبگان مطلوب نيست.

وي با اشاره به سخنان رهبري در ديدار با اساتيد دانشگاه‌ها مبني بر اينكه مسئولان بايستي از انتقاد نخبگان استفاده كرده و نخبگان نيز بايستي تفاوت نقد مخرب و سازنده را بدانند، تصريح كرد: به نظر بنده نقد اكثر نخبگان سازنده و مفيد فايده است.

اين فعال دانشجويي فاصله گرفتن از نخبگان به خصوص دانشجويان و دانشگاه‌ها را نقطه منفي كارنامه دولت احمدي نژاد توصيف كرد و افزود: احمدي‌نژاد بر آمده از گفتمان سازي دانشگاه‌هيان و جنبش دانشجويي است اما وي به جز 2 سال اول رياست جمهوري خود، ديگر ارتباط مؤثر با دانشگاهيان و جنبش دانشجويي نداشت.

زعيم زاده ضمن درخواست از دولت و دولتمردان براي برقراري ارتباط صميمانه‌تر و مطلوب‌تر با نخبگان خواستار برقراري اين ارتباط از سوي ديگر مسئولان كشور با نخبگان كشور شد.

دبير سياسي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل همچنين از رئيس جمهور خواست تا با حضور در يكي از دانشگاه‌هاي تهران ضمن طرح مباحث خود شنونده دغدغه دانشجويان باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها