کد خبر: ۱۸۶۸۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
با توجه به اصرار علی دایی برای جذب رضا نوروزی، مهاجم گلزن نفت تهران بار دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس با مسئولان این تیم وارد مذاکره شدند.

598، در حالی که 14 آذر ماه مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل تمام می‌شود، یکی از نزدیکان نفت تهران این خبر جدید را به ما داد و از اصرار پرسپولیسی‌ها برای جذب رضا نوروزی گفت.

 

طبق اخبار واصله نفتی‌ها هم که اصرار بیش از حد سرخ‌ها را دیدند، سنگ بزرگی جلوی پای نمایندگان پرسپولیس انداختند؛ «پیام صادقیان یا امید عالیشاه را بدهید و رضا نوروزی را بگیرید!»

 

یک لحظه خودتان را جای پرسپولیسی‌ها بگذارید تا متوجه شوید مسئولان باشگاه نفت تهران چه سنگ بزرگی جلوی پای آنها انداخته‌اند و ... حالا اگر شما باشید، هیچ یک از این دو جوان باتکنیک، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز را با رضا نوروزی معاوضه می‌کنید؟!

 

مطمئن هستیم پاسخ شما هم شباهت عجیبی به پرسپولیسی‌ها دارد و بر همین اساس پرونده این نقل و انتقال را باید بست و پرسپولیسی‌ها بلافاصله پس از شنیدن این درخواست نفتی‌ها از جا برخاسته و محل مذاکره را ترک کردند.

 

احتمالا علی دایی هم با شنیدن این پیشنهاد مسئولان نفت تهران قید رضا نوروزی را زده است، چرا که هیچ عقل سلیمی بازیکن جوان و موثر را با یک مهاجم نسبتا پا به سن گذاشته عوض نمی‌کند.

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها