کد خبر: ۱۸۶۸۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «خيلي زود صدر را پس مي‌گيريم و وقتي پس گرفتيم طوري به آن تكيه مي‌زنيم كه تيمي نتواند ما را از صدر جدا كند.»

598، با اين‌كه چند روز از انجام بازي تراكتورسازی و پرسپوليس مي‌گذرد اما همچنان در محافل ورزشي صحبت از اتفاقات و حواشي اين ديدار است. محسن بنگر مدافع شمالي سرخپوشان پایتخت بر عكس خيلي از هم‌تيمي‌هايش ترجيح مي‌دهد در خصوص آن اتفاقات صحبت و اظهارنظر نكند چرا كه مي‌گويد حتي حرف زدن در خصوص حواشي آن بازي هم باعث مي‌شود اعصابش خرد شود.

 

* ديدارتان برابر تراكتورسازي تبريز جنجالي و پراتفاق‌تر از آن چيزي كه پيش‌بيني مي‌شد از آب درآمد. چرا؟

- ما هم دوست داشتيم اين بازي از نظر فني پرسوژه و محتوا شود نه از بابت مسايل حاشيه‌اي. اما متاسفانه برخي اتفاقات باعث شد بازي به سمت و سويي كشيده شود كه مسايل فني بي‌اهميت شوند. ما دنبال اين نبوديم تا اين ديدار پرحاشيه شود و رفته بوديم تا يك بازي خوب و تماشاگرپسند به نمايش بگذاريم.

 

* چرا در پايان بازي آن اتفاقات رخ داد؟

- به وجود آمدن آن مسايل واقعا ناراحت‌كننده بود. وقايعي كه پيش آمد تا چند روز روي اعصاب‌مان بود. بعد از بازي صحبت‌هايم را انجام دادم و لزومي نمي‌بينم كه دوباره نبش قبر كنم. در كل بايد بگويم كه فكري به حال جو تبريز و استاديوم اين شهر شود.

 

* سيدجلال حسيني از برخورد و رفتار برخي از تراكتوري‌ها حسابي شاكي بود. نظر تو در اين خصوص چيست؟

- چه بگويم؟ بعضي‌ها با رفتارهاي‌شان جايي براي حرف زدن نگذاشتند. انتظار برخورد و رفتارهايي بهتر از آن را داشتيم. برخي برخوردها حسابي شاكي‌مان كرد و ديديد كه سيدجلال چطور عصبي و ناراحت شد. با فكر كردن به آن بازي و اتفاقاتش اعصابم حسابي به هم مي‌ريزد. زماني‌كه تيم‌مان مي‌برد خيلي كم پيش مي‌آيد كه صحبت كنم الان كه ديگر اصلا دل و دماغ حرف زدن هم ندارم. در برنامه 90 هم كه مشخص شد پنالتي كه روي حاتمي صورت گرفت درست بوده. سوت پايان اين بازي چند روزي است كه زده شده و با اعتراض كردن و حرف زدن پنالتي‌مان بازنمي‌گردد. همان‌روز فرياد زديم و گفتيم كه پنالتي‌مان درست است اما كسي صداي‌مان را نشنيد و توجهي نكرد. مستحق باخت نبوديم و به همين دليل هم قبول اينكه برابر تراكتور بازنده شديم برايمان سخت است.

 

* تراكتوري‌ها در توجيه اشتباه داور بازي مدعي شده‌اند كه اين پنالتي تلافي همان پنالتي كه در بازي رفت و به اشتباه به نفع‌تان اعلام شد، بود!

- مگر زمين فوتبال چاله ميدان است كه يك مشت بزنيم بعد مشت بخوريم و بگويند تلافي همان مشتي كه زدي؟ در هر صورت آن بازي با تمام اتفاقاتي كه داشت به پايان رسيد و ديگر بايد تمركزمان را معطوف بازي با ذوب‌آهن اصفهان كنيم.

 

* برابر تراكتور فقط سه امتياز بازي را از دست نداديد بلكه صدر را هم تقديم اين تيم تبريزي كرديد!

- خيلي زود صدر را پس مي‌گيريم و وقتي پس گرفتيم طوري به آن تكيه مي‌زنيم كه تيمي نتواند ما را از صدر جدا كند.

 

* پيش‌بيني‌ات از بازي با ذوب‌آهن چيست؟

- مصاف با تيم‌هايي مثل ذوب‌آهن به مراتب سخت‌تر از رويارويي با تيم‌هاي مدعي است. نبايد اين تيم را دست كم بگيريم و حتي معتقدم كه بايد مقابل يك‌چنين تيم‌هايي انگيزه و توان‌مان را دو برابر هم بكنيم. براي اينكه به صدر برسيم بايد ذوب‌آهن را شكست بدهيم.

 

* در بازي رفت كه از عهده شكست اين تيم برنيامديد؟!

- شرايط هر بازي متفاوت با بازي ديگر است. آن بازي رفت بود چه ارتباطي به بازي برگشت دارد؟ اين بازي را با اختلاف چند گل مي‌بريم تا آن تساوي هم جبران شود.

 

* مشكلات مالي تان هم كه كماكان پابرجاست؟

- بله اما آقاي رويانيان قول داده‌اند كه هرچه سريعتر مشكلات مالي را برطرف كنند.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها