کد خبر: ۱۸۶۷۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
با وجود اینکه علی فتح‌ا...زاده یک مدیر توانمند در فصل نقل و انتقالات نشان داده و ستاره‌های بسیاری جذب کرده اما معتقد است دل بازیکنان به حال او می‌سوزد! مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: با هر مشکل و بدبختی بود، توانستیم بازیکنان مدنظر کادرفنی در نیم‌فصل را جذب کنیم.
به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، فتج الله زاده می گوید؛ با یک بازیکن برزیلی هم صحبت کرده‌ایم که اگر قرارداد او بسته شود، نیم‌فصل را توفانی به پایان می‌رسانیم. دل هیچ‌کس به حال ما نمی‌سوزد اما مثل اینکه بازیکنانی که به قیافه من نگاه می‌کنند، دلشان بیشتر از سایرین به حال من می‌سوزد.او افزود: وقتی به استقلال آمدم، تیم کلی مشکل داشت و با سیلی صورت‌مان را سرخ نگه داشتیم و نگذاشتیم تیم زمین بخورد. در فصل نقل و انتقالات هم بهترین بازیکنان را جذب کردیم.

قول مدیرعامل دیگر بازیکنی از استقلال قهر نمی‌کند

طی چند فصل اخیر، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بارها و بارها به دلیل مشکلات مالی شاهد قهر و اعتصاب بازیکنان‌شان بوده‌اند اما مدیرعامل آبی‌پوشان روز گذشته اعلام کرد که هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم دیگر در تمرینات قهر نخواهند کرد.علی فتح‌ا...زاده در همین‌خصوص گفت: خدا را شکر با برنامه‌ریزی اقتصادی که داشتیم، روند اقتصادی ما از سیر نزولی به سیر صعودی حرکت می‌کند و در فصل آینده حرکت رو به رشدی در بحث اقتصادی استقلال شاهد خواهیم بود. او افزود: دیگر شاهد قهر بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان نخواهیم بود. ظرف هفته آینده هم مشکل آندو را حل می‌کنیم و بعد از آن کادرفنی و بازیکنان. با آمدن وزیر جدید، شرایط بهتر شده، هرچند که هنوز وزارت ورزش پولی به ما نداده است اما شنیده‌ام قدم‌های مثبتی برداشته و به آینده خوشبین هستم.

مقایسه از نوع فتح‌ا...زاده عابدینی در حد و اندازه‌های من است

زمانی که علی فتح‌ا...زاده و امیر عابدینی به طور همزمان مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را برعهده داشتند، شرایط این دو باشگاه بهتر از حالا بود زیرا از نظر مالی و فنی در وضعیت بهتری قرار داشتند و بازیکن هم به اروپا ترانسفر می‌کردند. همین موضوع باعث شد این دو مدیر در استقلال و پرسپولیس دوران خاطره‌انگیز و جالبی را رقم بزنند.فتح‌ا...زاده و عابدینی رابطه خوبی نیز با یکدیگر دارند و روز گذشته هم فتح‌ا...زاده پیشنهاد همکاری خود به عابدینی را تأیید کرد. مدیرعامل فعلی باشگاه داماش گیلان در مصاحبه‌ای اعلام کرد فتح‌ا...زاده به او پیشنهاد همکاری در استقلال را داده که فتح‌ا...زاده در همین‌خصوص گفت:‌ همگان می‌دانند عابدینی یک مدیر فوتبالی و کاربلد است. زمانی که شنیدم عابدینی می‌خواهد از داماش بیرون بیاید، گفتم اگر رویانیان نخواهد از او در پرسپولیس استفاده کند، از ایشان برای طرح تیم‌های پایه‌ای کمک بگیرم، زیرا اجرای این طرح نیاز به کسی دارد که در اندازه‌های خود من باشد. بازهم می‌گویم عابدینی متعلق به پرسپولیس است و حق تقدم با آنهاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها