کد خبر: ۱۸۶۶۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:از دست دادن دو امتیاز مقابل گسترش بازی با سپاهان را بیش از پیش حساس کرده است چرا که سه امتیاز این بازی می تواند کمک کند تا استقلال صدر جدول را از آن خود کند.

به گزارش 598، آرش برهانی در گفت وگوبا خبرنگار سرویس ورزشی دانا ضمن بیان این مطلب گفت:بازی های استقلال و سپاهان همیشه حساس بوده است و آن هم بر می گردد به این موضوع  که این دو تیم حداقل در چند سال اخیر همیشه مدعی اصلی قهرمانی بوده اند و همیشه هم مصاف دو مدعی پر حاشیه و حساس می شود.

این مهاجم آبی پوش در ادامه گفت : رقابت در بالای جدول نفس گیروتنگاتنگ شده است. حساسیت تا به آنجا پیش رفته است  که 3امتیاز بازی ها به اندازه 9 امتیارز ارزش دارد. تیم های مدعی اگرمی‌خواهند مدعی باقی بمانند باید در بازی های مقابل هم به پیروزی برسند. .

برهانی همچنین خاطر نشان کرد:بازی ما هم مقابل سپاهان ازاین دست بازی‌ها است . پیروزی در اصفهان خیلی ما را جلو می اندازد و در صورتی که تراکتور هم در بازی این هفته اش به پیروزی نرسد می توانیم صدر نشین جدول شویم. البته  توقف نفت تهران هم  نفت تهران هم برای افتادن این اتفاق شیرین نیاز است .

این بازیکن در ادامه در خصوص وضعیت آبی ها پیش از این بازی گفت : امیر خان  بعد از بازی با گسترش گفت از اینکه بعد از مدت ها تمام بازیکنان تیم در تمرین حاضر شده اند خوشحال است . اینکه تیم با تمام بازیکنانش تمرین کند یک حسن بزرگ دارد و آن این است که دست مربی برای بهترین ترکیب و سیستم برای پیروزی باز می شود. ما بعد از بازی با گسترش خوب تمرین کردیم و از هر لحاظ برای این بازی با سپاهان که یک بازی سخت خواهد بود آماده ایم.

بر هانی  همچنین در پاسخ به این سوال تا چه اندازه برای استقلال شانس قهرمانی قائل است گفت : شانس که زیاد داریم.اما برای اینکه این شانس را به واقعیت نزدیک کنیم کار مشکلی پیش رو داریم. همه تیم ها بسیج شده اند  تا مانع قهرمانی استقلال برای دومین سال پیاپی شوند. اما ما اجازه نمی دهیم که آرزوی آنها بر اورده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها