کد خبر: ۱۸۶۵۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
غیبت 2 جلسه ای 2 بازیکن استقلال باعث این شایعه شد که قلعه‌نویي آنها را به مرخصي اجباري فرستاده است تا حساب كار دستشان بيايد.

598، در ديدار استقلال مقابل گسترش فولاد دو بازيكن آبي‌پوش انتقادهاي بسيار زيادي را از سوي امير قلعه‌نوعي پذيرا شدند. البته در اين بازي تمام آبي‌پوشان ضعيف بازي كردند ولي صادقي و جمشيديان آنقدر بدكار كردند كه سرمربي تيم بارها در طول جريان بازي بر سر آنها فرياد كشيد و خواستار تمركز بيشتر از سوي اين دو آبي‌پوش شد.

 

پس از پايان بازي نيز اخباري مبني بر انتقادهاي پرتعداد قلعه‌نویي از صادقي و جمشيديان مطرح شد. سرمربي استقلال اعتقاد داشت كه مدافع تيم وظيفه خود را در مهار ايمان موسوي انجام نداده و جمشيديان هم نتوانسته توپ‌هاي خوبي را براي مهاجمان ارسال كند.

 

اما موضوعي كه باعث ايجاد شدن حرف و حديث بسيار پشت سر اين دو بازيكن استقلال شد، غيبت آنها در دو جلسه تمرين بعد از ديدار مقابل گسترش فولاد بود.

 

جمشيديان و صادقي بدون دليل و در حالي كه مصدوم هم نبودند به تمرين نرفتند تا شايعه شود، قلعه‌نویي آنها را به مرخصي اجباري فرستاده است تا حساب كار دستشان بيايد.

 

البته صادقي ديروز به محل تمرين استقلال رفت و پس از گفتگو با قلعه‌نویي همراه با ساير آبي‌پوشان به تمرين پرداخت ولي غيبت‌هاي جمشيديان ادامه‌دار شد و ديروز هم خبري از او در تمرين آبي‌پوشان نشد كه البته ميرشاد ماجدي هم معتقد بود دليل نيامدن اين بازيكن را بايد از قلعه‌نویي پرسيد تا ثابت شود اتفاقاتي رخ داده كه بايد سرمربي تيم در مورد آن توضيحاتي را ارائه كند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها