کد خبر: ۱۸۶۵۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
رحمتي با اشتباهات مدافعان استقلال مقابله کرد تا دو کلين شيث پشت سر هم رخ بدهد و اين نويد روزهاي بهتري دارد براي آبی ها.

598، بايد تاکيد کرد آنچه امسال براي استقلال مانع از پرواز اين تيم تا اين لحظه شده است ضعف خط دفاعي استقلال بوده است. سال گذشته رحمتي 21 کلين شيث داشت که يک رکورد محسوب مي‌شد و اين به دست نيامد جز با تمرکز و حرکات خوب خط دفاعي استقلال که گل خوردن برايش کابوس بود و دفاعش مانند صخره و سيم خاردار بود. امسال اما کمتر اتفاق افتاد که آبي‌پوشان گل نخورند!

 

در راه ضعف در ساختار دفاعي استقلال، شايد حنيف و صادقي بيشترين اشتباه‌ها را داشتند. به ويژه صادقي طي بازي‌هاي اخير که در مقابل ملوان به دنبال زنيدپور مي‌دويد و هميشه از او عقب بوده و مقابل گسترش فولاد که يک حرکت عجيب را براي مهار ايمان موسوي انجام داد.

 

با اين حال اما يک نکته باقي مانده است و آن اين است که: استقلال هم مقابل ملوان و هم مقابل گسترش فولاد يعني دو ديدار پشت سر هم گلي دريافت نکرد.

 

همانطور که ذکر کرديم مدافعان اشتباهاتي داشتند اما رحمتي با اشتباهات مقابله کرد تا دو کلين شيث پشت سر هم رخ بدهد و اين نويد روزهاي بهتري دارد براي استقلال و معنايش اين است که رحمتي بيدار شده و مدافعان بهتر عمل کرده‌اند.

 

مطمئنا يکي از دلايل افت خط دفاعي استقلال فشار تيم‌ملي روي شانه‌هاي صادقي، منتظري، بيگ‌‌زاده و خسرو حيدري بوده که دو تا را مصدوم کرد و صادقي را از آمادگي ذهني و جسمي دور ساخت و دفاع استقلال را مثل پنير سوراخ و سست کرد.

 

استقلال اسير تيم ملي ايران است و در اين شکي وجود ندارد اما هر چه که هست در دو بازي اخير گل نخورده و اين براي قلعه‌نویي نشانه است. نشانه‌اي براي حرکت به سوي قهرماني. گل نخوردن اولين اصل است که استقلال امسال آن را رعايت نکرده و شايد اين دو کلين شيث شروعي باشد بر اجراي اين اصل!

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها