کد خبر: ۱۸۶۵۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر علوم یکشنبه هفته آینده برای قانع کردن اعضای کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش دراین کمیته حاضر می شود.
به گزارش 598، عبدالوحید فیاضی در گفتگو با مهر گفت: رضا فرجی دانا روز گذشته برای پاسخ به سئوال 18 نماینده مجلس در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شد.

وی افزود: زهره طبیب زاده از اعضای کمیسیون آموزش به نمایندگی از سایر امضا کنندگان سئوالاتی را در ارتباط با ورود دانشجویان ستاره دار به دانشگاهها از وزیر علوم پرسید اما توضیحات وزیر علوم طبیب زاده را قانع نکرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه وزیر علوم یکشنبه هفته آینده در کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش حاضر می شود افزود: قرارشد سوالی که روز گذشته در کمیسیون آموزش مطرح شد دوباره با حضور وزیر علوم در کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مطرح و بررسی شود شاید نمایندگان قانع شوند و مشکل رفع شود .

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش درحال حاضر سوال دیگری از وزیر علوم ندارد اما سئوال از وزیر در در صحن علنی در خصوص انتصابات وزارت علوم به قوت خود باقی است و هرزمانی که نوبت آن فرا رسد توسط هیات رئیسه مجلس اعلام می شود تا وزیر علوم برای پاسخگویی حاضر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها