کد خبر: ۱۸۶۵۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
مدافع تراكتورسازي تبريز گفت: «خوشحالم كه با شكست پرسپوليس، هم انتقام شكست دور رفت را از اين تيم گرفتيم و هم اينكه به صدر رسيديم.»

598، محمد نصرتي به خاطر محروميت ديدار تيمش برابر پرسپوليس را از دست داد. اگر چه اين مدافع در اين ديدار حساس حضور نداشت اما صحبت و مكالمه طولاني‌اش با علي دايي در راهروي رختكن و بعد از بازي كافي بود تا به سوژه عكاسان و خبرنگاران تبديل شود.

 

نصرتي از اين گپ چند دقيقه‌اي با دايي و برخي مسايل ديگر براي‌مان صحبت كرد.

 

* شنيده‌ايم بعد از بازي و در راهروي رختكن چند دقيقه‌اي با علي دايي صحبت كرده‌اي. قضيه از چه قرار بوده؟

- هنگامي كه مي‌خواستم به رختكن تيم‌مان بروم و به بچه‌ها و كادر فني خسته نباشيد و تبريك بگويم، علي‌آقا را ديدم. همديگر را كه ديديم صحبت‌مان گل كرد و چند دقيقه‌اي با هم گفتگو كرديم. در كل بايد بگويم كه علي‌آقا شاكي بود و كارد مي‌زدي خونش درنمي‌آمد.

 

* از داوري شاكي بود يا نتيجه بازي؟

- هم از داوري و هم از نتيجه بازي. مرا كه ديدند، گفتند: "محمد، قبول كن كه بازي فقط در 20 دقيقه اول دست تيم‌تان بود و 70 دقيقه ما بازي كرديم." در اعتراض به داوري هم گفت كه يك پنالتي مسلم‌مان را نگرفت. من هم گفتم علي‌آقا به تلافي بازي رفت! در ديدار رفت صحنه‌اي كه پنالتي نبود را داور اعلام پنالتي كرد و حالا در بازي برگشت ما از داوري نفع برديم.

 

* حالا توانستي دایی را قانع كني يا خير؟

- دنبال اين نبودم تا ايشان را قانع كنم چون به هرحال سرمربي تيمي مثل پرسپوليس هستند و تحت هر شرايطي حق را به تيم خودشان مي‌دهند.

 

* بازي را چطور ديدي؟

- درست است بازيكن تراكتور هستم اما دوست دارم حقيقت را بگويم. واقعيت اين است كه نيمه اول ما خوب بازي كرديم و نيمه دوم هم پرسپوليس. در نيمه اول مي‌توانستيم چند بار دروازه پرسپوليس را بازي كنيم اما فقط يكي از موقعيت‌هاي‌مان تبديل به گل شد. در نيمه دوم خيلي خوب توانستيم برابر حملات پرسپوليسي‌ها مقاومت و تك‌گل‌مان را حفظ كنيم. خيلي دوست داشتم در اين ديدار به ميدان مي‌رفتم اما متاسفانه به خاطر محروميت اين بازي حساس را از دست دادم.

 

* درست بازي‌اي را از دست دادي كه طي آن تيم‌تان به صدر هم رسيد.

- ناراحتي‌ام بيشتر از اين بابت بود. اين ديدار از هر لحاظ مهم و حساس بود. خوشحالم كه با شكست پرسپوليس، هم انتقام شكست دور رفت را از اين تيم گرفتيم و هم اينكه به صدر رسيديم.

 

* در درگيري‌هاي بعد از بازي هم دخالت و وساطت كردي؟

- درگيري‌ در كار نبود. عده‌اي بي‌جهت جو دادند و اين قضيه را بزرگ كردند. درگيري و دعوا بود كه حتما مي‌رفتم.

 

* براي وساطت يا براي تبديل شدن به يكي از طرفين دعوا؟

- بابا ما مال دعوا و درگيري نيستيم! اگر درگيري مي‌شد فقط براي وساطت و پايان دادن مي‌رفتم.

 

* مي‌گويند بعد از بازي در رختكن از قول زيني‌زاده، مديرعامل باشگاه‌تان قول پاداش پنج‌ميليوني داده‌اي؟!

- رفتم و براي اينكه هم‌تيمي‌هايم را شارژ كنم، گفتم كه قرار است پاداش بگيرند اما مبلغ پاداش را نگفتم تا خودشان مطلع و سورپرايز شوند.

 

* اما مثل اينكه پاداشي در كار نبوده و نخواهد بود؟!

- اشكال ندارد. از جيب خودم پرداخت مي‌كنم! اما خودم از مديرعامل باشگاه شنيدم كه مي‌خواهند پاداش بدهند. قول ايشان قول است.

 

* اين هفته دربي تبريز را در پيش داريد. پيش‌بيني‌ات از اين بازي چيست؟

- حالا كه به صدر رسيده‌ايم نبايد آن را از دست بدهيم. گسترش همشهري‌مان است اما اين هفته رقيب‌مان مي‌شود و نبايد ملاحظه‌شان را كنيم. نبايد سه امتياز اين ديدار را از دست بدهيم چراكه در آن‌صورت صدرنشيني‌مان را هم از كف مي‌دهيم.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها