کد خبر: ۱۸۶۵۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و تلاش می‌کنم نبود کریم انصاری‌فرد مقابل گسترش فولاد تبریز جبران شود.

به گزارش 598،سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیمش گفت: خدا را شکر پس از پیروزی مقابل پرسپولیس وضعیت خوبی داریم و طبق برنامه و با انگیزه فراوان تمرینات را دنبال کردیم.

وی در مورد رویارویی با گسترش فولاد و دربی تبریز خاطر نشان کرد: گسترش فولاد تیم بسیار خوبی است که کادر فنی جوان و بازیکنان با انگیزه‌ای دارد. فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین دیدارهای خود را پیش رو داریم. باید جایگاهمان در صدر جدول را حفظ کنیم البته تعدادی محروم و مصدوم داریم که این مسئله می تواند کمی در کار ما تأثیرگذار باشد.

دقیقی با اشاره به اینکه بازیکنان بسیار خوبی در تراکتورسازی حضور دارند، عنوان کرد: تمامی نفرات ما می‌توانند در میدان عملکرد قابل قبولی داشته باشند. ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم. به عنوان مهاجم تیم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا عدم حضور کریم انصاری‌فرد مقابل گسترش فولاد به دلیل محرومیت را جبران کنم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد حضور تیمش در صدر جدول و اینکه فاصله سایر تیم‌ها با آنها بسیار کم است، تصریح کرد: در لیگ امسال با یک پیروزی به صدر جدول و شاید با یک شکست تا رده چهارم و پنجم پایین بیاییم. همین مسئله کار را بسیار سخت می‌کند. باید تمرکزمان را بازی به بازی معطوف به همان مسابقه کنیم و برنامه ما کسب نتیجه در هر مسابقه باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که کمیته انضباطی اعلام کرده در صورت رسیدن به نتیجه قطعی در مورد رفتار هواداران تراکتورسازی در دیدار مقابل پرسپولیس این تیم را با جریمه‌ای جدی محکوم خواهند کرد، عنوان کرد: این مسئله برایم بسیار عجیب است. این بحث‌ها در حالی مطرح می‌شود که در طول 90 دقیقه و قبل و بعد از بازی هیچ احترامی از هواداران ندیدم. آنها تنها تیم خود را بسیار پرشور تشویق می‌کردند و واقعا نمی‌دانم چرا چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود.

دقیقی در مورد اینکه کسر امتیاز از تیم‌ها تنش‌ها را بیشتر کرده است، اظهار داشت: این قانون باعث سوء استفاده برخی افراد می‌شود و شاید عده‌ای تماشاگرنما بخواهند مشکل درست کنند. هواداران تراکتورسازی بسیار فهیم هستند . یکی از زیبایی‌های فوتبال حضور تماشاگران است. واقعا هواداران ما مقابل پرسپولیس برخورد بدی نداشتند و آنها تنها از پیروزی تیم خود خوشحال بودند. امیدوارم از دیدار مقابل گسترش فولاد تا پایان لیگ باز هم شاهد حضور پرشور هواداران باشیم تا در هفته آخر قهرمانی را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، گسترش فولاد و تراکتورسازی روز جمعه در هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها