کد خبر: ۱۸۶۵۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت:‌ چند بار برای تراکتورسازی بازی کردیم اما این بار برای خودمان می‌خواهیم تراکتورسازی را شکست دهیم.

به گزارش 598،مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دربی شهر تبریز و بازی تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی گفت: بعداز تساوی با استقلال روحیه تیمی ما بالا رفته و برای بازی با تراکتورسازی لحظه‌شماری می‌کنیم. دربی تبریز هیجان خاص خودش را دارد و ما با آمادگی کامل به مصاف تراکتورسازی می‌رویم.

مهاجم 5 گله تیم گسترش فولاد تبریز ادامه داد: در این بازی سعی می‌کنم گل بزنم چرا که هم تاکنون در دربی تبریز گلزنی نکردم و هم اینکه کم کم از کورس گلزنان لیگ فاصله گرفتم و باید این فاصله را کم کنم. تراکتورسازی البته تیم خوبی است و صدرنشین لیگ برتر است اما ما هم همیشه مقابل تیم‌های صدرنشین مثل سپاهان، فولاد، پرسپولیس و استقلال خوب بازی کردیم. در این بازی هم نیاز مبرمی به امتیاز داریم.

بایرامی افزود: بازی رفت را با این تیم مساوی کردیم اما امتیاز بازی برگشت برای هر دو تیم مهم و حیاتی است و ما اگر این سه امتیاز را نگیریم کم کم به سه امتیاز بازی نزدیک می‌شویم فکر می‌کنم این بازی با همه بازی‌ها فرق دارد اما فکر نمی‌کنم برای تبریزی‌ها مهم باشد که ما ببریم یا تراکتورسازی.

وی در پایان اظهار کرد: ما چند بازی به خاطر تراکتورسازی بازی کردیم به طور مثال با فولاد و استقلال مساوی کردیم به طوری که باعث صدرنشینی تراکتورسازی شدیم اما این بار می‌خواهیم برای خودمان بازی کنیم نه تیمی دیگر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها