کد خبر: ۱۸۶۳۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
حسن خسروآبادی

به گزارش 598، وبلاگ(..تا او ...) نوشت:

خدایا!ما را از خلق و خویی که ما را از مردم جدا می کند دور دار!

باید نگران باشیم ! برای اینکه دوباره گزیده نشویم از همان سوراخی که زخم نیش آن هنوز خوب نشده!

روزگاری نه چندان دوردر این سرزمین ؛ بعد از انقلاب را می گویم و نه آنچه قبل از 57 بر ما گذشته است؛ بودند کسانی که خود را برتر از مردم می دانستند ؛نه فقط این! خود را قیم مردم می دانستند، خود را رییس مردم می دانستند  و مردم را تحت پوشش خود ؛ خانه شان فرق می کرد ،ماشین شان هم، مهمانی هایشان ،لباس هایشان و...و آقازاده هایشان هم ؛ تا اینجایش ربطی به ما ندارد مفت چنگشان این دنیا ؛اما آنجا که از کیسه ی مردم خرج می شود دیگر سکوت جایز نیست !آنها باید بدانند که در ایران رییس یعنی خادم ،یعنی مسوؤل ،یعنی پاسخگو و نه تافته ی جدا بافته! آنها با مردم نبودند، نیآمده بودند برای مردم خدمت کنند بلکه آمده بودند بر مردم! حکومت کنند.

و اما امروز ؛دوباره فیل بعضی ها یاد هندوستان کرده ! دوباره دارد مسابقه شروع می شود ! این را از تغییر دکوراسیونها ، تغییر ماشین ها و شیوه ی برگزاری جلسات و بالا نشینی ها و تشریفات در سفرها و قربانی  گوسفند هاو گاو ها وگل ریختن به پای رؤسای دولتی وتعطیلی مدارس برای یک مقام دست دوم دولتی و...می توان فهمید !آن هم وقتی که به قول نفر اول این دولت خزانه مان خالی است !عیبی ندارد آقای رییس جمهور محترم گزارش صد روزه را ارائه کردند حالا خوب است رسانه ها هم یک گزارش صد روزه از تغییرات تشریفات در دستگاه های دولتی تهیه کنند و ببینند چه خبر است ؟ خبر ها خیلی خوب نیست ولی شاید جلوی مسابقه ای وحشتناک را  در ساعات و روزهای آغازین بگیرد . راستی چند سال پیش صدا و سیما پایش به خانه ی برخی وزیران باز شد آیا می شود دوباره...؟

راستی قرار است سفرهای استانی دوباره آغاز شود خوب است ناظر باشیم تا خدمتگزاران مردم خطا نکنند .

نگرانم !نگران!    

 

پ.ن: در دولت  قبلی معاون رییس جمهوری را می شناختم که محافظ نداشت و با ماشین پراید  خودش پشت فرمان به بسیاری از برنامه ها می رفت !ومی گفت دشمن به من کاری ندارد !دشمن  دنبال دانشمندان هسته ای است! اما حالا حتما" دیگر دانشمند هسته ای نداریم !؟ که جان  خدمتگزارانی که در توافق بزرگ! ژنو نقش ایفا کرده اند در خطر است!!!!! از دشمن می ترسند؟یا از مردم؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها