کد خبر: ۱۸۶۳۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
مهاجم سپاهان که سابقه 6 بار گلزنی به استقلال را دارد امیدوار است که دوباره دروازه این تیم را باز کند.

598، محمد غلامی ابتدا در خصوص دیدار حساس تیمش با استقلال گفت: «این بازی همیشه جذاب بوده و معتقدم پنجشنبه روز سختی مقابل تیم امیرخان خواهیم داشت. بازیکنان فیکس و ذخیره استقلال در تیم ملی حضور دارند و بهترین‌های ایران در این تیم بازی می‌کنند. در واقع ما با تیم ملی بازی داریم. با این حال گرفتن 3 امتیاز این مسابقه این امکان را به ما می‌دهد که به استقلال برسیم و فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنیم.»

 

غلامی در پاسخ به این سوال که قبول داری سپاهان امسال با آن تیم پرقدرت همیشگی فاصله دارد افزود: «حرف شما را تا حدودی قبول دارم و ما مثل پارسال نیستیم. البته رفتن مجتبی و مصدومیت نویدکیا و سوکای خیلی به سپاهان ضربه زد. من قبل از شروع فصل هم گفتم که ای کاش محمدرضا خلعتبری در تیم ما بود و اگر او برای سپاهان بازی می‌کرد شاید الان صدرنشین بودیم. با این حال امیدوارم شرایط سپاهان با بازگشت نویدکیا و سوکای درست شود.»

 

غلامی در مورد سابقه گلزنی‌اش به استقلال می گوید: «من تا حالا 6 بار به استقلال گل زدم و در این بازی هم دوست دارم گل بزنم و تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام خواهم داد. از هواداران تیم هم می‌خواهم که ما را حمایت کنند و امیدوارم امسال دل آنها را شاد کنیم.»

خبرآنلاين

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها