کد خبر: ۱۸۶۱۱۶
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
او از قديم و زمان شهرت پسرش عادت داشت به صورت حضوري به دفتر روزنامه‌هايي كه عليه آن‌ها مطلب نوشته بودند، برود و تهديدهايش براي شكايت از آن روزنامه را به آن‌ها بگويد.

هرچند اين روزها به شدت مد شده كه پدر بازيكنان فوتبال نقش پررنگ‌تري در ارتباط با رسانه‌ها و تيم‌هاي فوتبال پسران خود ايفا مي‌كنند اما شيوه پدر يكي از بازيكنان جوان پرسپوليس با پدر بازيكناني چون سردار آزمون و سعيد عزت‌اللهي خيلي متفاوت است.

او كه از قديم و زمان شهرت پسرش عادت داشت به صورت حضوري  به دفتر روزنامه‌هايي كه عليه آن‌ها مطلب نوشته بودند، برود و تهديدهايش براي شكايت از آن روزنامه را  به آن‌ها بگويد، حالا كه پسرش نيمكت نشين شده، پس از انتشار خبرهايي درباره اختلاف او با باشگاه، با پوشه‌اي پر از مدرك و بريده روزنامه ها، در دفتر روزنامه‌هاي ورزشي حاضر مي‌شود و اعلام مي‌كند كه از آن‌ها شكايت خواهد كرد!

هم راستاي اين اقدام، وكيل اين بازيكن هم با خبرنگاران ورزشي تماس مي‌گيرد و به بدترين شكل ممكن اعتراض خود را به آن‌ ها اعلام مي‌كند. اين در حالي است كه از ابتدا شايعاتي درباره اينكه او به اصرار پدرش و با پول‌هايي كه پدرش در اين راه برايش خرج مي‌كرد، فوتباليست شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها