کد خبر: ۱۸۶۰۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
منوجان یکی از شهرستان‌های جنوب استان کرمان است که تاکنون هیچ راننده خودرو و یا عابر پیاده ای در این شهر پشت چراغ قرمز توقف نکرده است.

به گزارش 598 به نقل از منوجان، این شهرستان حتی یک چراغ راهنمایی و رانندگی ندارد وحتی در معابر آن چراغ خطر نصب نشده است.

چراغ راهنمایی و رانندگی از جمله علایمی است که تمامی مردم دنیا به خوبی با آن آشنا هستند و از آن برای فرار از ترافیک و جلوگیری از تصادفات درون شهری و خسارات ناشی از آن استفاده می‌کنند.

پیشرفت شهرها، افزایش تعداد خودروها و تنوع آنها از یک سو و استفاده روز افزون مردم از این وسیله نقلیه و ترافیک ناشی از آن از سوی دیگر، موجب شده عبور و مرور در شهرها و تقاطع خیابان‌ها بدون چراغ راهنمایی و رانندگی به راحتی امکان پذیر نباشد.

اینکه هر کسی سوار بر خودرو شخصی خود بداند چه زمانی حق تقدم و عبور از چهارراه و خیابان‌ها را دارد موضوع بسیار مهمی است که در کاهش آمار تصادفات درون شهری و کمتر شدن زمان ماندن در ترافیک کمک بسزایی می‌کند.

در صحبت با برخی از مردم شهرستان منوجان که به سایر شهرها سفر داشته‌اند؛ مشخص شد که بسیاری از آنها در دیگر شهرها به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به چراغ راهنمایی و رانندگی جریمه شده‌اند و همگی دلیل این امر را نبود چراغ‌های راهنمایی در شهر خود عنوان کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها