کد خبر: ۱۸۶۰۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
در حالی که مدیر عامل باشگاه راه آهن، تلویحا از تغییر در کادر فنی تیمش خبر داده بود، منصور ابراهیم زاده همچنان در سمت سرمربی گری باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، صادق رئیسی‌کیا مدیر عامل باشگاه راه آهن سورینت دو روز پیش به دنبال نهمین باخت فصل تیمش در لیگ برتر فوتبال از تصمیم اتخاذ جدید و واقع بینانه در جلسه‌اش با منصور ابراهیم‌زاده خبر داده بود. از همین رو به نظر می‌رسید تغییر و تحولاتی در راس کادر فنی این تیم در راه باشد اما معاون اجرایی این باشگاه اعتقاد دیگری دارد.

رستم زندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه‌ای برای بررسی عملکرد ابراهیم‌زاده برگزار شده است یا نه، اظهار کرد: اگر جلسه ای قرار باشد برگزار شود بین اعضای هیات مدیره باشگاه خواهد بود اما بین ما و سرمربی تیم هیچ جلسه‌ای وجود نداشته است. از طرفی هم بابک زنجانی بعد از باخت به مس، حمایتش از ابراهیم‌زاده را اعلام کرد و بعید به نظر می‌رسد تغییراتی داشته باشیم. نظر مدیریت باشگاه هم ادامه حمایت است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شدیدا به دنبال جذب بازیکنان مدنظر ابراهیم‌زاده بوده‌ایم و افراد زیادی را می‌خواهیم بگیریم که فعلا با باشگاه‌هایشان در حال مذاکره‌ایم. سمت گزینه‌های خارجی هم نمی‌رویم و بازیکنان مدنظرمان ایرانی و شاغل در لیگ برترند. به احتمال فراوان نتیجه صحبت‌هایمان تا فردا مشخص خواهد شد چون تنها تا پنج شنبه برای ثبت قرارداد جدید زمان داریم.

زندی که پیش از این به عنوان سرپرست تیم فعالیت می‌کرد از ادامه همکاری‌اش را باشگاه راه آهن به عنوان مدیر اجرایی خبر داد و افزود: کاظم امانی از سمت قائم مقامی باشگاه کنار رفتند و این پست هم دیگر از چارت تشکیلاتی ما حذف شد بنابراین دیگر کسی را با عنوان قائم مقام نخواهیم داشت و بنده در سمت معاون اجرایی فعالیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف سرپرستی تیم چه خواهد شد، به ایسنا گفت: وظایف سرپرستی را هم موقتا بر عهده دارم تا باشگاه در این زمینه تصمیم‌گیری کند. حسین پاشایی یکی از گزینه‌ها برای این سمت است اما او فعلا در پست بازیکنی بیشتر به کارمان می‌آید و هر چند در نیم فصل اول کم به میدان رفته است اما در تعویض ها به درد می خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها