کد خبر: ۱۸۶۰۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
با تغییرات جدید سرمربی در خط دفاعی استقلال، مدافعان این تیم جایگاه خود را متزلزل می بینند.

598، 2 هفته پيش خبر از عقد قرارداد استقلال با مجيد غلام‌نژاد داده بوديم. بازيكن 30 ساله باشگاه سايپا روزگذشته رسما با استقلال قرارداد بست تا استقلال در خط دفاعش تقويت بشود.

 

در همين روز كه استقلال با غلام‌نژاد به توافق نهايي رسيد خبر آمد كه خسرو حيدري هم از اين هفته مي‌تواند تيمش را همراهي كند. خسرو اعلام كرده دوست دارد در دفاع راست بازي كند. او در حالي اين اظهارنظر را داشته كه غلام‌نژاد هم دقيقا در همين پست بازي مي‌كند؛ يعني براي بازي در اين پست به خدمت گرفته شده.

 

اين وضعيت رقابت تازه‌اي را در جناح راست استقلال به وجود خواهد آورد و از طرفي حضور بازيكنان تخصصي در اين پست موجب مي‌شود كه امير قلعه‌نويي از اين پس منتظري را به دفاع مياني منتقل كند.

 

اين جابجايي اما منجر به نيمكت نشيني يكي از مدافعان استقلال خواهد شد. با توجه به اينكه اميرحسين صادقي عملكرد بهتري در قياس با عمران‌زاده داشته از همين حالا پيش‌بيني مي‌شود كه اين بازيكن دوباره به نيمكت منتقل بشود.

 

البته نيمكت نشيني مقطعي عمران‌زاده نمي‌تواند حاشيه‌اي را متوجه استقلال كند اما اگر اين رويه ادامه پيدا كند آنگاه صداي اين بازيكن درمي‌آيد و به وضع موجود واكنش نشان خواهد داد.

 

به اين ترتيب قلعه‌نويي يا يكي درميان به او و صادقي بازي دهد و يا اينكه عمران‌زاده را كه شم گلزني خوبي هم دارد دوباره به خط حمله تيمش منتقل كند. شايد در شرايطي كه مهاجمان استقلال اين روزها عملكرد چندان درخشاني ندارند، اين انتقال به سود استقلال هم باشد.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها