کد خبر: ۱۸۶۰۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۱ آذر ۱۳۹۲

یکی از فرماندهان ارتش آزاد سوریه با پرده برداشتن از برگزاری نشست‌هایی میان ارتش آزاد و سازمان‌های اطلاعات عربی و غربی، تصریح کرد: احمد جربا "نازپرورده" عربستان و غرب است و انتصاب وی بدون رضایت ائتلاف مخالفان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المیادین، صدام الجمل، یکی از فرماندهان ارتش آزاد سوریه از وجود نشست‌هایی میان فرماندهان ارتش آزاد با افسران سازمان اطلاعات کشورهای عربی و غربی از جمله عربستان، قطر، اردن، آمریکا پرده برداشت.

وی همچنین فاش کرد که این نشست‌ها با حضور سلمان بن سلطان، معاون وزیر دفاع عربستان و ارائه کمک‌های مالی قطر، عربستان و آمریکا به مخالفان سوریه برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: افسران سازمان اطلاعات عرب و غرب با فرماندهان ارتش آزاد نشست‌هایی را برگزار کرده و مشغول بحث و گفتگو در مورد مسائلی از جمله گروه‌های تروریستی که در سوریه می‌جنگند، هستند. در خاک سوریه افرادی هستند که برای این سازمان‌های اطلاعاتی جاسوسی می‌کنند.

الجمل از تمام فرماندهان ارتش آزاد خواست تا اقدامات لازم برای حمله به یکی از اهداف وابسته به ارتش سوریه و تامین پول و سلاح برای این عملیات اتخاذ کنند.

وی عنوان داشت: سازمان اطلاعات یکی از کشورهای عربی و غربی، احمد جربا، رئیس ائتلاف مخالفان سوریه را به خاطر روابط خوبش با عربستان به این سمت منصوب کرد. احمد جربا نازپرورده عربستان و سلمان بن سلطان و سازمان اطلاعات غرب است و انتصاب وی بدون رضایت ائتلاف مخالفان صورت گرفته است.

الجمل همچنین به حمایت مالی از سوی کشورهای غربی از جمله آمریکا از ستاد ارتش آزاد و چگونگی توزیع آن بر گردان‌های مسلح اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها