کد خبر: ۱۸۵۹۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
یکی از تهیه کنندگان برجسته هالیوود به نام «آرنون میلحان» اعتراف کرد که سال‌ها به عنوان جاسوس در خدمت «موساد» سرویس اطلاعاتی اسرائیل بوده است.
به گزارش 598 به نقل از کیهان، این تهیه کننده که فیلم‌های معروف «الیور استون»، «مارتین اسکورسیزی»، «رومن پولانسکی» و فیلم‌های معروفی همچون «محرمانه لس‌آنجلس»، «روزی روزگاری آمریکا» را تهیه کرده است در ادامه گفتگوی خود با یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که توسط «شیمون پرز» به استخدام درآمده است و از لحظه دعوت تحت پوشش کار در مرکز ارتباطات به عنوان جاسوس هسته‌ای در خدمت رژيم اشغالکر قدس بوده است.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: من در آمریکا زندگی می‌کنم اما بخاطر جاسوسی برای کشور اصلی‌ام احساس سربلندی و غرور می‌کنم و از این بابت به خودم می‌بالم.

خبر فوق می‌تواند مورد توجه برخی نویسندگان و فیلمسازان وطنی قرار گیرد که در مصاحبه‌‌ها و مقالات خود بر غیر سیاسی بودن فضای استودیوهای هالیوود و جشنواره‌های خارجی اصرار می‌ورزند و برای خوانندگان نشریات خود از «الیور استون»، «مارتین اسکورسیزی» و «رومن پولانسکی» قهرمانان ضدسلطه آمریکا چهره‌سازی می‌کنند و حتی ادعا می‌کنند که دلیل بی‌اعتنایی آکادمی اسکار به آنها، استقلال آنها درفضای سینمای آمریکاست. درحالیکه «الیور استون» در هنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فیلم «جی-اف-ک» را به نفع حزب دمکرات و نامزد این حزب «بیل‌کلینتون» به نمایش در‌می‌آورد فیلمی که در آن «فیتز جراد کندی» را یک قدیس صلح‌طلب معرفی می‌کند تا «بیل‌کلینتون» به خاطر شباهتش با «کندی» و تکرار ادعاهای او به کاخ سفید راه یابد.

«رومن پولانسکی» بخاطر آزار جنسی به دختری ۹ ساله در آمریکا تحت تعقیب است.

«اسکورسیزی» نیز در فیلمهایش همچون «جزیره شاتر» مدافع «هلوکاست» و صهیونیست‌‌ها بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها