کد خبر: ۱۸۵۶۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
معاونت‌های هنری و سینمایی وزارت ارشاد به جای توضیح درباره دفن اعضای یک گروه موسیقی غیرقانونی در قطعه هنرمندان، اخبار همدیگر را تکذیب و رفتار رسانه‌ها را در پیگیری این موضوع آزاردهنده!! خواندند.
به گزارش 598 به نقل از کیهان، معاون هنری وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال خبرگزاری فارس که «آیا همه غیرمجاز می‌توانند در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شوند؟» می‌گوید هر کس که خانه موسیقی و معاونت سینمایی به من معرفی کند، می‌تواند مجوز دفن در قطعه هنرمندان را پیدا کند.

علی مرادخانی درباره دفن اعضای این گروه موسیقی در قطعه هنرمندان هم گفته: «این دو بچه‌های آقای فرازمند هستند، من در جریان واقعه نبودم. در این رابطه آقای سریر با من تماس گرفت و گفت که آن‌ها در زمینه موسیقی فعالیت داشته‌اند و حتی در یک فیلم (گربه‌های ایرانی که فیلمی ضعیف و علیه جامعه ایران است) هم ایفای نقش کرده‌اند و هنرمندند.آقای ایوبی و معاونت سینمایی هم زحمت کشیده، کمک کرده که آن‌ها به ایران برگردند.خانه سینمایی‌‌ها هم در این زمینه به خاطر آقای فرازمند خیلی زحمت کشیدند.

تو هم اگر می‌توانی کمک کن که این دو در قطعه هنرمندان دفن بشوند تا لااقل گفته بشود که این دو شهروندان ما بوده‌اند. من هم گفتم حرفی ندارم ولی اینجا یک قاعده‌ای دارد و شما باید یک نامه‌ای بنویسید و تائید کنید من هم این کار را می‌کنم. ایشان هم گفت باشد من پیگیری می‌کنم. چند وقت بعد آقای نوربخش یک نامه‌ای برای من از خانه موسیقی فرستاد در مورد اینها. من در دفترم نبودم.»

در ادامه سازمان سینمایی هم پس از چند روز تأخیر اختصاص هزینه را با انتشار بیانیه‌ای تکذیب کرده و اعلام نمود: «سازمان سینمایی ابراز تاسف از رفتار آزاردهنده برخی رسانه‌‌ها!!، خبر کمک صد میلیونی این سازمان برای انتقال پیکر دو جوان ایرانی فعال در عرصه موسیقی به تهران را قویاً تکذیب می‌کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها