کد خبر: ۱۸۵۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در هفته گذشته تلفن اورژانس قم 9 هزار و 811 بار به صدا درآمد كه این امر زمینه انجام 938 ماموریت را فراهم كرد.
اتفاقات و حوادث به وقوع پیوسته در این ایام شامل 302 مورد تصادف شهری و 38 مورد تصادف جاده‌ای بود كه در این میان 263 نفر از مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.
حوادث و حادثه‌هایی كه در سطح شهر و جاده به وقوع پیوست سبب شد دو نفر در بخش تصادفات شهری و جاده‌ای جان باخته و همچنین 13 نفر نیز فوت کنند.
سوانحی كه بیشترین توان و زمان ممكن را برای كمك‌رسانی و انتقال مجروحان به بیمارستان صرف كرد در روزهای 30 مرداد ماه و یكم تا ششم شهریور ماه اتفاق افتاد.
در 30 مرداد ماه ‌در كیلومتر 20 جاده گرمسار، یك دستگاه پراید با شترهای سرگردان جاده برخورد كرده كه این امر منجر به مجروح شدن چهار نفر سرنشین پراید و فوت سرنشین دیگر شد. این اتفاق در ساعت 20 و 42 دقیقه رخ داد.
همچنین برخورد یك دستگاه پراید با خودرو هیوندا پنج نفر را مجروح و راهی بیمارستان كرد، خودروهای عبوری از اتوبان قم تهران در ساعت 23 این روز شاهد این اتفاق بودند.
در ساعت 22 و 57 دقیقه نخستین روز شهریور ماه نیز بی‌احتیاطی راننده یك دستگاه پراید و برخورد آن با جدول در میدان نواب به سمت كمربندی كاشان چهار نفر را مجروح و روانه بیمارستان كرد.
روز دوم شهریور ماه نیز یك فرد در ساعت 57 دقیقه بامداد در میدان بقیه‌الله در اثر برخورد یك دستگاه خاور با پژو 206 مصدوم شد كه بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.
همچنین در حادثه‌ای دیگر بر اثر واژگونی پراید در ساعت چهار و 11 دقیقه در اتوبان قم تهران سه نفر مجروح شده و با دو آمبولانس راهی بیمارستان شدند، این اتفاق در سوم شهریور ماه رقم خورد.
این روز شاهد حادثه دیگری در جاده سلفچگان به سمت دلیجان نیز بود، در این حادثه یک خودرو پرشیا واژگون شد و دو مجروح با یك دستگاه آمبولانس به نزدیك‌ترین مركز درمانی منتقل شدند.
حوادث و اتفاقات روز چهارم شهریور ماه چهار مجروح در یك اتفاق و دو مصدوم در حادثه دیگر داشت.
نخستین اتفاق این روز در ساعت سه و 14 دقیقه رخ داد؛ پژو جی‌‌ال‌ایكس واژگون شد و چهار مجروح با دو آمبولانس به بیمارستا‌ن‌ نزدیك محل حادثه انتقال داده شدند.
واژگونی یك دستگاه تریلی در ساعت یك و 24 دقیقه سبب شد دو نفر مصدوم در محور سلفچگان دلیجان از كمك‌رسانی نیروهای اورژانس بهره‌مند شده و برای درمان به بیمارستان منتقل شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها