کد خبر: ۱۸۵۵۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۹ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «قبلا که در استقلال بودم به پیراهن این تیم تعصب داشتم و ۴ را نشان می‌دادم اما اگر با پرسپولیس قهرمان شوم ۶ را نشان می‌دهم.»

598، فرزاد حاتمی پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: «ما موقعیت‌هایی داشتیم که آن‌ها را گل نکردیم و تراکتوری‌ها هم زمانی که جلو افتاده بودند خودشان را به زمین می‌انداختند. زمانی که ما در این تیم بودیم از این کارها نمی‌کردیم.»

 

وی افزود: «در این بازی 3 پنالتی ما را نگرفتند. 2 بار فخرالدینی روی ما خطا کرد و یک بار هم یک بازیکن دیگر تراکتورسازی خطای پنالتی کرد اما نمی‌دانم چرا داور خطای بازیکنان تراکتورسازی را نگرفت.»

 

مهاجم پرسپولیس با بیان این که با سیدصالحی دوست است و مشکلی ندارد، درباره شعار هواداران تراکتورسازی علیه خودش گفت: «من در این تیم زحمت کشیدم و با مینیسک پاره هم بازی کردم اما به من گفتند پولکی. نباید این شعارها را علیه من می‌دادند اما من باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم. من می‌خواهم بدانم وقتی من با مینیسک پاره بازی کردم اما بعدا دیگر مرا بازی ندادند، باید باز هم در این تیم می‌ماندم؟»

 

حاتمی در خصوص درگیری‌هایی که در بازی به وجود آمد، اظهار داشت: «بالاخره این بازی جنگ صدرنشینی بود و مطمئنا درگیری هم به وجود می‌آید اما باید مثل مرد بازی کنی و مثل مرد هم ببری. این موضوع را به اسدی هم گفتم که باید مردانه بازی می‌کردید.»

 

وی درباره این که قرار بود به استقلال برود اما به یک باره راهی پرسپولیس شد، خاطرنشان کرد: «استقلالی‌ها از من ناراحت نشوند. من با این تیم قهرمان شدم و خاطره خوبی هم با آن‌ها دارم اما من با رحمتی به دفتر فتح‌الله‌زاده رفتم، غرورم را زیر پا گذاشتم و با او آشتی کردم. قرار بود استقلالی‌ها به من خبر بدهند اما خبری نشد و علی آقا (دایی) با من تماس گرفت و من هم به پرسپولیس آمدم. البته استقلالی‌ها هم گفتند که بیا و با معاون باشگاه قرارداد امضا کن اما من گفتم فقط با مدیرعامل باشگاه قرارداد امضا می‌کنم.»

 

مهاجم پرسپولیس درباره این که پیش از این عدد 4 را نشان می‌داد و آیا اکنون که در پرسپولیس است عدد 6 را نشان خواهد داد یا نه، گفت: «من در هر تیمی که بازی کنم به پیراهن آن تیم تعصب دارم. باید به تیمم متعصب باشم و به همین دلیل هم در استقلال عدد 4 را نشان می‌دادم اما اگر امسال با پرسپولیس قهرمان شوم به خاطر تعصب به پیراهن تیمم، عدد 6 را نشان خواهم داد.»

تسنيم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها