کد خبر: ۱۸۵۴۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۹ آذر ۱۳۹۲
دروازه بان تیم تراکتورسازی گفت: «داور فکر کرد که می خواهم وقت را تلف کنم و به همین دلیل به من کارت زرد داد.»

598، حامد لک درباره پیروزی تیمش در بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «فکر می کنم همه یکی از بهترین بازی های لیگ را تماشا کردند. ما در نیمه نخست خیلی فشار آوردیم و به گل رسیدیم اما در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بود. خوشحالم که مزد زحماتمان را گرفتیم و با سه امتیاز این بازی صدرنشین شدیم.»

 

وی ادامه داد: «یکی از دلایل اصلی که بازی جذاب شد، بارش باران بود. من خودم علاقه زیادی به بازی در این شرایط دارم. بازی جمعه هم از این نظر شبیه مسابقات لیگ برتر انگلیس شده بود.»

 

دروازه بان تراکتورسازی درباره حواشی به وجود آمده در پایان بازی گفت: «من در پایان بازی متوجه این مسائل نبودم و داشتم فرشید طالبی را آرام می کردم. او یکی از بازیکنان با شخصیت فوتبال ماست که متاسفانه پس از بازی به دلایلی حالش خیلی بد شده بود و مثل ابر بهار اشک می ریخت و در آن شرایط وظیفه داشتم به او دلداری بدهم تا آرام شود. سر او شکافته بود و در آن شرایط بیش از یک نیمه بازی کرد.»

 

وی درباره اخطاری که در دقایق پایانی بازی گرفت خاطرنشان کرد: «داور در آن صحنه چند بار به من گفت که بازی را شروع کنم. من اصلا قصد اتلاف وقت را نداشتم. خدا شاهد است دو تا همسترینگ پایم گرفته بود و هنوز درد می کند. داور فکر کرد که می خواهم وقت را تلف کنم و به همین دلیل به من کارت زرد داد.»

 

لک درباره اینکه در آن صحنه با کمک داور اول بازی بگو مگو کرد گفت: «من پس از بازی هم از رسول فروغی عذرخواهی کردم. کمی عصبی شدم و جا دارد یک بار دیگر از او عذرخواهی کنم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها