کد خبر: ۱۸۵۳۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۰۸ آذر ۱۳۹۲
: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور روی ۲ صحنه می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد که متاسفانه این کار را نکرد.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی دایی بعد از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما تنها در 15 دقیقه نخست خوب عمل نکردیم و تراکتورسازی در این 15 دقیقه به ما فشار آورد اما در 75 دقیقه دیگر بازی توپ و میدان در اختیار ما بود. اگر روی کرنر اشتباه نمی‌کردیم و تراکتورسازی به گل نمی‌رسید آنها تا پایان بازی نمی‌توانستند گلزنی کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم و جابه‌جایی‌هایی که انجام دادیم حاکم بر بازی بودیم و بالای 6،7 موقعیت گلزنی داشتیم که این فرصت‌ها را از دست دادیم. البته مسائل دیگری هم در این نتیجه دخیل بود. روی 2 صحنه داور می‌توانست پنالتی بگیرد که متاسفانه این کار را نکرد و یک‌سری اشتباهات عجیب و غریب دیگر رخ داد که نمی‌دانم درباره آنها چه بگویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: با تمام وجود به بازیکنان تیم خود خسته‌نباشید می‌گویم بازیکنان ما در تبریز فوتبال خوبی انجام دادند و به خصوص در نیمه دوم به شکل کامل حاکم بازی بودیم و تنها گل نزدیم. من به تراکتورسازی تبریک می‌گویم اما امروز به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. عدالت فوتبال اجرا نشد که البته خیلی وقت‌ها این اتفاق رخ می‌دهد و 3 امتیاز از دست ما می‌رود.

دایی درباره درگیری‌های رخ داده در پایان بازی یادآور شد: من آن‌جا نبودم و باید از آن‌هایی که در درگیری بودند سوال کنید اما متاسفانه یک آقایی که مسئول تدارکات تیم تراکتورسازی بود به بازیکنان ما فحاشی کرد. نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. فوتبال درون زمین است. گاهی برد دارد و گاهی باخت. قرار نیست اگر یک تیم به تبریز می‌آید به آن‌ها فحش داده شود. شاید گاهی بین بازیکنان صحبتی رد و بدل شود اما مشکل و درگیری میان آن‌ها وجود ندارد. با این حال در کنار زمین و درون راهرو افرادی هستند که حضورشان این مشکلات را ایجاد می‌کند.

وی درباره بازیکنان جذب شده در پرسپولیس گفت: ما بازیکنان خود را با حساب و کتاب جذب کرده‌ایم. بازیکنانی که داشتیم عملکرد خوبی داشتند اما اکنون بازیکنانی را گرفتیم که بتوانند برای تیم خوب کار کنند.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: برای ما بازی خارج از خانه و داخل خانه فرقی ندارد و در همه آن‌ها دنبال پیروزی هستیم. امروز هم برتر از تراکتورسازی بودیم و این ذات فوتبال است که گاهی توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود.

دایی ادامه داد: کمیته داوران هم باید به شرایط قضاوت‌های مسابقات نگاه کند و ببیند چگونه است که داوران برخی پنالتی‌ها را نمی‌گیرند و یا چگونه توپی که به بیرون رفته را کرنر می‌گیرند؟ انصاری‌فرد ضربه‌ای را به بیرون زد اما داور آن صحنه را کرنر اعلام کرد و در مقابل، ضربه بازیکن ما که به بازیکن حریف خورد و به کرنر رفت را داور اوت اعلام کرد.

وی افزود: چرا باید در آخر بازی کمتر از 5 دقیقه وقت اضافه گرفته شود. ما کرنومتر داشتیم و زمان را حساب می‌کردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد کسب نکردن جایگاه در فوتبال آسیا نیز گفت: چگونه می‌توانیم توقع موفقیت در آسیا را داشته باشیم وقتی که هنوز از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مشکل داریم؟ باید قبول کنیم که چندین سال فاصله داریم و از لحاظ خیلی از مسائل باید کمبودها را جبران کنیم.

دایی در مورد جو ورزشگاه تبریز نیز گفت: تبریز همیشه جو خوبی دارد اما این که هواداران فحاشی می‌کنند به هیچ وجه کار خوبی نیست. و ما باید به دنبال مسائل فرهنگی در فوتبال هم باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها