کد خبر: ۱۸۵۳۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۸ آذر ۱۳۹۲
مربی و پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: در برخورد روز گذشته با گتوزو هر دو به یکدیگر خوردیم و فکر نمی‌کنم این برخورد زیاد جدی بود.
 به گزارش خبرگزاری فارس، کریم باقری که شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو حضور پیدا کرده بود در خصوص برخوردش با گنارو گتوزو اظهار داشت: ما جفت‌مان به هم خوردیم و فکر نمی‌کنم آنقدر هم که می‌گوید برخورد من با او جدی بود. جا دارد از رویانیان تشکر کنم این مسابقه و دیدار خداحافظی عابدزاده دو بازی بزرگ در کشور ما بود.

وی در خصوص بازی‌های خداحافظی در کشورهای دیگر گفت: در همه جای دنیا رسم بر این است که یک تقدیر خوب از بازیکنان انجام می‌دهند اما متاسفانه در کشور ما چنین رسمی وجود ندارد و دیگری کسی سراغشان را نمی‌گیرد. این به این خاطر است که فوتبال دست فوتبالی‌ها نیست و مثلا رویانیان نمی‌داند آیا فصل بعد در پرسپولیس حضور دارد یا خیر.

باقری که در دیدار ایران و برزیل خداحافظی کرده بود در پاسخ به این سؤال که آیا از برگزاری آن مسابقه راضی بود یا خیر، از خداحافظی در دیدار با برزیل راضی نبودم اما به خاطر اینکه مقابل چنین تیمی بازی می‌کردیم پذیرفتم. دوست داشتم در کشور خودم مقابل تماشاگران خداحافظی کنم. البته من چنین انتظاری ندارم و تا زمانی که فوتبال بازی می‌کردم پولش را می‌گرفتم. ولی دوست دارم رسم برگزاری چنین بازی‌هایی جا بیفتد.

وی افزود: به شخصه دوست داشتم عابدزاده، دایی و کریمی هم اینجا باشند و البته جای اینها و پیروانی خالی بود.

باقری در خصوص اینکه بازیکنان فوتبال پس از پایان دوران بازیگری دچار افسردگی می‌شوند، گفت: تمام پیشکسوتانی که ما داریم چنین شرایطی دارند. علی اکبریان یکی از همین بازیکنان است و من معتقدم فوتبالیست‌ها بعد از پایان دوران بازیگری خیلی باید هواس‌شان جمع باشد که به سمت و سوی دیگر نروند.

باقری در پایان تاکید کرد: دیروز هماهنگ شده بود که همه کنار مهدوی‌کیا باشند و متاسفانه هنگامی که او در بازی با سپاهان خداحافظی کرد به خاطر شکست تیم کسی به سمت او نیامد. باید قبول کنیم که کار پیوس و پنجعلی ارزشمند بود و جوان‌ها باید از این حرکات یاد بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها