کد خبر: ۱۸۵۲۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

به گزارش 598، سردار سيدمسعود جزايري  امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعي ايرنا افزود : دولت كنوني توانسته است در عرصه‌هاي مختلف بخصوص در امر سازندگي و برقراري عدالت در اقصي نقاط كشور بويژه مناطق محروم و روستاها عملكرد خوبي داشته باشد.

وي اظهار داشت: بر اين اساس، اين شيوه اداره حكومت، مدل موفقي محسوب مي‌شود كه بايد براي توسعه آن تلاش و از آن حمايت شود.

** شيوه حكومتي دولت كنوني مي تواند عقب‌ماندگي‌هاي تاريخي ايران را جبران كند
معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه خاطرنشان كرد: اين مدل حكومتي همچنين مي تواند عقب‌ماندگي هاي تاريخي ايران را در اين زمينه ها و عرصه ها جبران كند.
وي در عين حال تصريح كرد: با وجود موفقيت‌هاي دولت در عرصه‌هاي مختلف، ممكن است كه هنوز هم نقاط ابهام، ضعف و چالش‌هايي در زمينه‌هاي مختلف بالاخص در بخش مديريتي فراروي دولت وجود داشته باشد.
سردار جزايري افزود : براي رفع اين چالش‌ها، بايستي آحاد مردم بخصوص نخبگان و مديران دست به دست هم دهند و تلاش كنند تا از اين گردنه ها عبور كنند.
معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح ضمن تبيين رويكرد خصمانه ابرقدرت‌هاي حاضر در منطقه و رژيم‌هاي ابر سرمايه داري و صهيونيسم تصريح كرد : امروز هر چقدر بتوانيم در داخل كشور با آرامش و همكاري در مديريت عالي كشور كمك كنيم در واقع مشت محكمي بر دهان دشمن كوبيده ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
ای ول. بالاخره یکی پیدا شد که انصاف را در مورد رئیس جمهور رعایت کنه. بقیه که فقط کارشون شده ضعف های دولت را دیدن و ازش انتقاد کردن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها