کد خبر: ۱۸۵۲۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۷ آذر ۱۳۹۲
مربی تیم گسترش فولاد گفت: با توجه به نقل و انتقالاتی که در نیم فصل داشتیم تیم را تقویت کرده‌ایم و با تمام قدرت به مصاف استقلال خواهیم رفت تا حداقل یک امتیاز در این بازی بگیریم.
حسین خطیبی  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره آخرین دیدار گسترش فولاد در نیم فصل اول اظهار کرد: قبل از دیدار مقابل فولاد نتایج ضعیفی می‌گرفتیم و امتیازات زیادی از دست داده بودیم که نیازمند این بودیم که از آخرین بازی خود حداقل یک امتیاز بگیریم که با همت بچه‌ها توانستیم به خواسته خود در این بازی برسیم.

مربی گسترش فولاد با اشاره به تیم‌های مدعی کسب قهرمانی خاطرنشان کرد: به نظر من تیم‌های تراکتور سازی، استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد با انگیزه قهرمانی بازی می‌کنند که شانس این 5 تیم برای قهرمانی بیشتر از بقیه تیم‌ها است.

وی دیدار این هفته تیمش مقابل استقلال را سخت و حساس دانست و افزود: ما تمرینات خوبی برای دیدار مقابل استقلال برگزار کردیم ولی دیدارهای نیم فصل دوم بسیار سخت و حساس خواهد بود ولی برای این دیدار هماهنگ هستیم و کادر فنی برنامه های خاصی تدارک دیده است.

خطیبی گفت: با توجه به نقل و انتقالاتی که در نیم فصل داشتیم تیم را تقویت کرده‌ایم و با تمام قدرت به مصاف استقلال خواهیم رفت تا حداقل یک امتیاز در این بازی بگیریم.

وی درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: ما توانستیم در نقاط ضعف خود که در نیم فصل اول به مشکل مواجه شده بودیم را با خرید بازیکنان خوب بهبود ببخشیم تا در نیم فصل دوم تفاوت‌هایی را نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم و قدرتمند تر ظاهر شویم.

مربی گسترش فولاد افزود: تمام تیم‌ها با یک قدرت بیشتر رقابت‌های خود در نیم فصل دوم را آغاز خواهند کرد که این کار را برای تیم‌های جوانی مثل ما سخت‌تر خواهد کرد و در نیم فصل دوم هیچ بازی قابل پیش بینی نیست چون همه تیم‌ها برای گرفتن امتیاز به زمین مسابقه خواهند رفت.

خطیبی خاطرنشان کرد: متأسفانه در نیم فصل نخست اتفاقاتی رخ داد که سبب شد ما در جایگاه پایین‌تری قرار بگیریم. مدافع تیم ما مصدوم شد و دوری قریشی به تیم ما لطمه زد و اگر چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد می‌توانستیم در یک رتبه یک رقمی حضور پیدا کنیم.

مربی گسترش فولاد درباره اردوی این تیم در تهران تاکید کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی در تهران برگزار کردیم و از این اردو راضی هستیم. بازیکن جدید به تیم اضافه شدند و توانستیم برای شروع مسابقات آماده شویم.

وی درباره ارزیابی خود برای رقابت‌های لیگ در نیم فصل دوم تصریح کرد: تفاوت‌های نیم فصل دوم و نیم فصل اول بسیار زیاد است، چون تیم‌ها نسبت به هم شناخت پیدا کرده‌اند و همچنین نقاط ضعف خود را در نقل و انتقالات نیم فصل را برطرف کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها