کد خبر: ۱۸۵۲۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۲
در هفته‌ای که گذشت، مدیرعامل صندوق مهر رضا(ع) از آغاز ثبت نام پشتیبانان مشاغل خانگی از شنبه آینده و معاون تعاون از معافیت پرداخت 4 درصد سود تعاونی‌ها کشور به بانک توسعه تعاون خبر داد و گزارش 100 روزه دولت بدون اشتغال ارائه شد.

به گزارش598 به نقل از  فارس،در هفته اول آذرماه مسائل مختلفی در حوزه تعاون و اشتغال رخ داد که مهمترین آن نشست خبری مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) بود.

مهدی حسین نژاد در نشست خبری خود با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی پشتیبانان مشاغل خانگی از شنبه آینده گفت: بعد از آن ظرف 15 روز افراد واجد صلاحیت و توانایی از بین ثبت‌نام کنندگان انتخاب و بعد از 15 روز ارزیابی می‌شوند و پس از این مدت اعلام می‌کنیم که چگونه کارکنان باید به افراد پشتیبان مرتبط شوند.

وی با اشاره به حمایت از ایجاد تعاونی‌های تا 10 نفر کارکن با کمک معاونت تعاون وزارت کار به عنوان برنامه محوری سوم صندوق گفت: در این طرح، 500 تعاونی شناسایی و به هریک از آنها تا سقف 100 میلیون تومان وام اعطا می‌شود و 6 هزار و 700 فرصت شغلی از این طریق پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) در ادامه به دیگر تسهیلات این صندوق برای اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: برای حمایت از طرح‌های کارآفرینی و دانش‌بنیان به این ایده‌ها و طرح‌ها کمک  و 100 میلیون تومان به طرح‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد اعطا می‌شود تا مبتکران نوپایی که طرح‌های جدید دارند بتوانند ایده خود را به محصول تبدیل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها