کد خبر: ۱۸۵۲۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی:
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: بازی رفت ما روندی ناعادلانه طی کرد و بازی را باختیم و به همین دلیل گلایه‌مندیم با این وجود باید در نیم فصل دوم بازی‌ها را با برد آغاز کنیم

حمید زینی زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار مقابل پرسپولیس، فصل نقل و انتقالات و اتفاقات پیرامون سرخ پوشان به گفت‌و‌گو با تسنیم پرداخت.

تسنیم: در روزهای گذشته صحبت‌هایی در خصوص پیوستن جاسم کرار به تراکتور مطرح شد. این صحبت‌ها به کجا رسید؟

پیرو مصاحبه های قبلی در تهران حضور داشتیم و با مدیر برنامه این بازیکن گفتگوهایی داشتیم. سعی می‌کنیم توافقات لازم را به دست آورده و نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

تسنیم: تراکتور در چند روز گذشته در زمین اختصاصی خود تمرین نکرد و در زمین لشگر عاشورا، گسترش فولاد و یادگار امام تمرین کرد. دلیل این اتفاق چه بود؟

زمین اختصاصی نیاز به ترمیم دارد، با توجه به فصلی که در آن قرار داریم زمین‌ها کمی کارایی خود را از دست می‌دهند. به ویژه در فصل پاییز و زمستان که باید کارهای مطالعاتی در این زمینه‌ها صورت گیرد، معتقدم که یک زمین نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای یک باشگاه باشد. در صدد آن هستیم تا تعداد زمین‌ها را افزایش دهیم. فکر می‌کنم تا یک هفته بعد این مشکل نیز برطرف می‌شود.

تسنیم: فصل نقل و انتقالات برای تراکتور چطور بود؟

در این زمینه تابع چند فاکتور هستیم. اینکه آیا نیازمان در بازار وجود دارد یا نه. البته بحث کیفیت بازیکن نیز مطرح است. امکان توافق و بودجه باشگاه نیز از موارد اساسی و مهم است. ما دو دروازه به ان و هفت بازیکن در دفاع داریم. همچنین هفت هافبک و پنج دفاع در ترکیب حضور دارند. این کمیت نشان می‌دهند که نیاز خاصی به جذب بازیکن نداریم.

تسنیم: حضور میلاد نوری در تبریز، ارتباطی با عقد قرارداد باشگاه با این بازیکن دارد؟

چنین مسئله ای به هیچ وجه صحت ندارد. ما مذاکره ای با این بازیکن نداشتیم.

تسنیم: تاکنون حضور کدام بازیکن در تراکتور قطعی شده است؟

با محمد حسین مهرآزما، هافبک سابق نفت تهران و کنونی پدیدهٔ شاندیز قرارداد بسته‌ایم. این بازیکن تا آخر فصل در تراکتور حضور خواهد داشت. وی توانایی بازی در دفاع کناری را نیز دارد. مهلت نقل و انتقالات تا چهاردهم آذر تمدید شده است و در صورت نیاز سعی می‌کنیم بازیکنانی را تا این فرصت جذب کنیم.

تسنیم: پس با این حساب این بازیکن سهمیه دسته یکی برای تیم تراکتورسازی به حساب می‌آید؟

سهمیه دسته یک به حساب می‌آید ولی اگر این بازیکن به دلیل حضور در نفت، لیگ برتری حساب شود، مشکل خاصی نیست چون با خارج کردن مصدومان از لیست ما چهار جای خالی داریم و به همین دلیل اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

تسنیم: صحبت‌هایی در مورد حضور بازیکنان خارجی در تبریز برای تست دادن مطرح شده است. چه زمانی این بازیکنان برای تست دادن به تبریز می‌آیند؟

با توجه به حضور کرار که بازیکن آسیایی است تصمیم به جذب یک بازیکن خارجی داریم. دعوت نامه ای به این بازیکن خارجی فرستاده‌ایم و زمینه حضور این بازیکن را در تبریز فراهم کرده‌ایم. این بازیکن از کشور اسلواکی است و کمیل کوپونک نام دارد که 29 ساله است و سابقه هفده بازی ملی در کارنامه این بازیکن دیده می‌شود و از سهمیه های آزاد بازیکنان خارجی به حساب می‌آید.

تسنیم: در روزهای گذشته در خبرها آمده بود که تراکتورسازان با سیدصالحی مهاجم سابق خود مذاکراتی داشته است. این موضوع را تایید می‌کنید؟

ما در خط حمله پنج بازیکن داریم. انصاری فرد، دلیر، دقیقی، ابراهیمی و کاظمیان. این تعداد بازیکن برای یک پست زیاد است. در خط هافبک بازیکنانی همچون کیانی، کریمی، کریمیان، احمد زاده، شیروند و سعید آقایی داریم. در خط دفاعی بازیکنانی همچون اسدی، نصرتی، خوش هوا، گردانی و حتی مسعود ابراهیم زاده حضور دارند. با این وجود مشکل خاصی از تعداد بازیکن احساس نمی‌شود. تنها مصدومیت دو بازیکن از جمله ربیع خواه و ایران پوریان مطرح است که سعی می‌کنیم دو یا سه بازیکن دیگر جذب کنیم.

تسنیم: تراکتور این جمعه به مصاف پرسپولیس می‌رود. با توجه به حساسیت‌های این دیدار بازی روز جمعه را چطور می‌بینید؟

بازی با پرسپولیس نخستین بازی ما در نیم فصل دوم است. باید سه امتیاز بازی را بگیریم. بازی رفت ما روندی ناعادلانه طی کرد و بازی را باختیم و به همین دلیل گلایه‌مندیم. با این وجود باید در نیم فصل دوم بازی‌ها را با برد آغاز کنیم.

تسنیم: قضیه حضور شهردار تبریز در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی صحت دارد؟

هیچ صحبتی با آقای نجفی نشده است و فعلاً چنین مواردی مطرح نشده است.

تسنیم: حرف پایانی؟

از هواداران می‌خواهم که در نیم فصل دوم از اولین بازی، همراه مان باشند و امیدواریم با نتایج خوبی نیم فصل دوم را آغاز کنیم. سعی می‌کنیم کم و کسری‌های استادیوم یادگار امام را برطرف کنیم و از مسئولین استان می‌خواهیم که تراکتور را تنها نگذارند. آقای استاندار برای اولین بار در بازی با استقلال حضور یافتند و قول داده‌اند حمایت کنند. امیدواریم این حمایت‌ها عملی شود. شهرداری و شورای شهر نیز قول‌های مساعدی در این زمینه داده‌اند که امیدواریم این کمک‌ها باعث پیشرفت و تعالی تراکتور شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها