کد خبر: ۱۸۵۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
سهل‌انگاري «ایسنا»ی قم در انتشار يك تصوير ؛
در پی انتشار خبری در پایگاه 598 مبنی بر شیطنت تامل برانگیز خبرگزاری ایسنا در راهپیمایی روز قدس خبرگزاری ایسنا در قم با اصلاح خبر مذکور به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت. ضمن ابراز تشکر از این اقدام خبرگزاری ایسنا از تمامی فعالان عرصه مطبوعات و رسانه می خواهیم که در انتشار اخبار حداکثر دقت را در نظر گیرند تا از بهانه جوئی های دشمن نسبت به انتشار اینگونه اخبار، جلوگیری گردد.
در پی انتشار خبری در پایگاه 598 مبنی بر شیطنت تامل برانگیز خبرگزاری ایسنا در راهپیمایی روز قدس خبرگزاری ایسنا در قم با اصلاح خبر مذکور به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت که در ذیل می آید:

متن خبرگزاری ایسنا :

همزمان با "روز جهاني قدس" و نمايش دلپذير و فراگير مردم ايران، كه با حضور همه‌جانبه در راهپيمايي اين روز، از صهيونيسم بين‌المللي، استكبار جهاني و عوامل خودفروخته آنها، اعلام برائت نمودند، خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) نيز با اعزام بيش از 10 اكيپ خبري در تهران و 30 اكيپ خبري در مراكز استانها و ديگر شهرستانها، پوشش كاملي از اين حماسه بي‌نظير را كه در لبيك به دعوت مقام معظم رهبري صورت پذيرفت، به انجام رساند.

در عين حال، متاسفانه منطقه خبري ايسنا در قم، در صفحه استاني خود در كنار گزارش حضور حماسي مردم قم، از تصوير آرشيوي يكي از سران فتنه استفاده نمود كه بلافاصله پس از اطلاع از تخلف صورت پذيرفته، به سرعت تصوير مذكور از خروجي سايت قم حذف گرديد.

بديهي است همكاران ايسناي قم، ضمن پذيرش خطاي صورت پذيرفته و برخورد با فرد خاطي، انزجار خود را از عوامل فتنه و كساني كه وحدت عمومي ايران اسلامي را نشانه رفته و بر آن خدشه وارد نمودند، اعلام مي‌دارند.

متن خبر درج شده در پایگاه 598:

به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری ایسنا در اقدامی تامل برانگیز مبادرت به درج عکس میرحسین موسوی در راهپیمایی روز قدس نمود.

این خبرگزاری تصویر مربوط به سال 88 از حضور میرحسین موسوی در راهپیمایی روز قدس را در خبر برگزاری راهپیمایی روز قدس امروز در قم قرار داده است.

برخی از صاحبنظران با توجه به سوابق این خبرگزاری در حمایت از عوامل و سران فتنه سال 88 معتقد هستند که این گونه تحرکات در راستای مطرح نمودن دوباره مطرودین نظام در فضای رسانه ای کشور می باشد.

امیدواریم که این عمل در اثر سهل انگاری این خبرگزاری اتفاق افتاده باشد هر چند که این اشتباهات تاکنون بارهای بار صورت گرفته است.



لینک خبر ایسنا : http://qom.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=7586


پایگاه 598 ضمن ابراز تشکر از این اقدام خبرگزاری ایسنا از تمامی فعالان عرصه مطبوعات و رسانه می خواهد که در انتشار اخبار حداکثر دقت را در نظر گیرند تا از بهانه جوئی های دشمن  نسبت به انتشار اینگونه اخبار، جلوگیری گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها