کد خبر: ۱۸۵۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
پروژه خطوط تولید پیشرفته موتور و گیربکس تیبا، یکی از مهمترین پروژه های گروه خودروسازی سایپا بزودی افتتاح می شود. استفاده از تجهیزات پیشرفته و مطابق استاندارد جهانی، قابلیت کنترل صد درصدی فرآیند تولید برای تمامی محصولات، کاهش خطای نیروی انسانی به صفر، یکنواختی تولید، بالا بردن کیفیت محصول و کاهش زمان انجام کار از مزیت های این پروژه است.

به گزارش 598 به نقل از سایپا نیوز ، از مزیت های مشترک خطوط تولید موتور و گیربکس تیبا می توان به استفاده از تجهیزات پیشرفته و مطابق استاندارد جهانی، قابلیت کنترل صد درصدی فرآیند تولید برای تمامی محصولات، کاهش خطای نیروی انسانی به صفر، یکنواختی تولید، بالا بردن کیفیت محصول و کاهش زمان انجام کار و در نتیجه کاهش هزینه ها  اشاره کرد.
براساس این گزارش، ساخت خطوط مونتاژ موتور و گیربکس تیبا وعملیات آماده سازی سالن های این خطوط بطور همزمان در شرکت مگاموتور با تلاش متخصصان گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته و مراحل نصب و راه اندازی خط توسط تیم پروژه مگاموتور در دو سایت مگا یک و مگا دو آغاز شده است . 
راه اندازی دو خط پیشرفته و به روز جهت تولید موتور و گیربکس خودروی کاملا" ایرانی تیبا متناسب با نیازهای گروه خودروسازی سایپا بومی سازی شده و قابلیت استفاده دو منظوره جهت محصولات دیگر را دارا است.

قابلیت توسعه و داخلی سازی نیز یکی دیگر از دستاوردهای با ارزش است که با همت مهندسان ، متخصصان و کارکنان زحمت کش گروه خودروسازی سایپا حاصل شده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها